Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JD'ers huisdieren
Collapse
X
-
Everything is nothing and nothing is everything.
- Likes 3
Comment
-
- Likes 3
Comment
-
Als je mijn kale poes nu zou zien is dat een heel ander gezicht. De binnenkant van haar poten lijkt wel geschoren. Mijn maat dacht dat het komt van de hete cv waar ze op zit of omdat het een stoppelkat is. Beide foutieve diagnoses vermoed ik.
-
Babz het rare is dat ze helemaal geen pijn lijkt te hebben, want ze gedraagt verder niet anders dan zoals ik het gewend ben. Ze is levendig, eet goed en jaagt op van alles en nog wat. Behalve dan het likken en plukken dat ze af en toe doet en waarschijnlijk ook als ik het niet zie is er niks aan Wifi te merken. Maar het neemt wel extreme vormen aan nu. Ze vreet zich niet alleen richting blaas kaal maar ook de buik en binnenkant van de poten. Nu ook al aan de bovenste poten en haar dijbeen. Boven en aan de binnenkant. Ik vrees dat in laten slapen is waar het op uitdraait.
-
Heb in mijn jeugd wat hondenvrienden gehad in de familie. Zelf niet het type om een hond in huis te halen. Eerder kiezen voor mezelf en weg kunnen hoe ik goesting heb. Hieronder foto's van mijn hond 😂
20240421_100624.jpg
20240421_104628.jpg
20240422_182424.jpg
De oplossing bleek van mijn vrouw te komen, kleine hond 👍🏻
Kan gewoon in een draagzak mee. Keutels zijn mini. Stinkt niet. Eet niet veel. Knuffelt graag. Heel graag. En ik vind haar nog heel mooi ook, onze mini van 1,5 kilo. Ondertussen nog wat andere chihuahua's in gewoon formaat gezien en vind er maar niks aan. Ieder zijn ding.
- Likes 6
Comment
-
belladonna zal ik doen.
Remco zalig als ze achter elkaar jagen. Het grootste deel van de tijd wil hond spelen en negeert kat hond compleet. Kat weegt bijna 5 kilo. Als ze geen zin heeft kan hond er nog tegenaan springen. Er zal niet gespeeld worden en ik wandel rustig verder gij inferieur stukske hondensmoel. Kijk maar of ene van die tweepotigen u achter een speelgoedje wil laten rennen. Daar wordt gij ook blij van en laat mij ff met rust.
De routine van hond is na een nachtrust 's ochtend opstaan, ff buiten toiletje en dan binnen verder slapen in het kussen. En hoe vaak ze zich strekt. Die weet wel wat goed is en ik weet als wie ik wil terug komen moest ik een beest zijn en kunnen tijdreizen.
-
In de tuin een nieuw vadsig volgevreten vriendje gevonden onder een bloempot. Meteen teruggezet. Zijn/haar/hun huis. Roepnaam: Marjolijn.
20240422_191731.jpg
- Likes 5
Comment
-
Wie heeft de gouden tip.
Mijn hond wil niet achter in de auto zitten. Als hij dat wel moet jammert hij alles bij elkaar als of hij zijn eigen met verkeer bemoeit en hij stopt niet.
Als ik achter uit rijd of wil parkeren gaat zijn geluid op agressie in mijn oproend pfffff.
Hij zit op de achter bank op zo bankbeschermer zo dat hij niet onder het rijden tussen de stoelen kan schieten hij heeft een tuigje aan waar aan riem zit vast aan hooft steun. ZO dat meneer niet in eens voor in de auto klim onder het rijden
Achter in de auto of in benche is niet haal baar voor mij om te doen met hem.
Hoe krijg ik die hond stil. Tstil.gillen helpt niet. Radio helpt niet. Ramen open helpt niet. Botje helpt niet. Achter in de Achter bak flipt hij helemaal. Voor in durft ik niet want hij schiet zo op mijn schoot of kom kusjes geven onder het rijden.
Help
God was never on your side..
Comment
-
Zelf een paar keer mee vanachter.
-
Laat je hond eens los in de auto en rijd een stukje waar hij je kusjes kan geven en dan corrigeren tot ie het gelooft. En doe net alsof je heeeeeel graag wilt dat hij voorin komt zitten naast je. Gewoon laten merken dat je volledig relaxt bent, muziekje aanzetten en dan gaat ie hup op de achterbank liggen.
-
Heel herkenbaar! Ik had een amerikaanse stafford die in den beginnen als een malle van voor naar achter door de auto sjeesde zodra ik een tunnel in reed😅... De killer was blijkbaar bang voor de harde geluiden van de tunnel (vluchtte ook naar boven bij hardcore over de speakers, terwijl zijn engelse vriend lekker bleef maffen naast de woofer🤣).
Ik zou ook eerst zelf achterin de auto gaan zitten met je vriendje en vooral rustig je eigen ruimte creëren terwijl beestje zijn plekje in die mat (dwingend) zoekt.
Daarna, voor je gaat rijden: alle toeters en bellen af laten gaan en iedere onvertogen blaf/kus direct corrigeren, ook angst mag gepast gecorrigeerd worden. Vooral laten merken dat de auto geen speelplaats is.
Inderdaad de rust bewaren en vervolgens de wederzijdse rust belonen met snoepjes en knuffels, eerder geen snoep en knuffels.
Je vriendje moet het vertrouwen krijgen dat er niks gebeurd en alles veilig is, pas daarna ken hij het respect geven wat jij verdient tijdens het rijden.
Geduld en veel oefenen. Stapje voor stapje; net zoals het alleen slapen in het begin.
Zodra de mormels door krijgen dat er leuke dingen zoals strand, bos, vriendenbezoekje na het autoritje komen, springen ze maar al te graag in de waggie (zelfs in de achterbak). 1 goude tip heb ik helaas niet.Last edited by Highrider; 23 April 2024, 23:47.
-
-
-
Nou Speedo is weliswaar een plaatje maar je weet haar er ook zeer mooi op te zetten Remco wanneer komt er een poezenboekske?
Comment
-
Hork - heb een tijdje geleden uit een selectie van meer dan 8.000 Speedo foto's nen grote kuis gehouden en der zijn er een 4.000 tal mooie foto's overgebleven !!
Ben ook van plan ook eens nen grote kuis te houden van men kweek gebeuren foto's van meer dan 35.000 st. das een jobke zonder einde èé
-
Comment