Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sinds ik Wifi (weer) een Seresto vlooienband om heb en dat die contact maakt met haar huid, lijkt ze toch eindelijk op te knappen. IMG_20240529_091320.jpg
Opvang voor een teckel of twee is makkelijker te vinden ... en volgens mij de hond met de grootste lul - lichaam ratio.
Maar vermoedelijk word het dan een Duitse Dog of zo ...
Vorige week heeft vrouwlief kennis gemaakt met een grote Cane Corso die zijn hoofd in haar schoot legde en likjes aan haar hand begon te geven. Ze moet gewoon de juiste teckel leren kennen.
Ik zou gewoon is 2 teckels pups kopen en die bij haar op schoot zetten. Die tactiek werkt goed heb ik gemerkt in het verleden. Terug brengen doen ze niet gauw
Er groeit weer wat haar op mijn poes. Maar nog steeds is niet duidelijk wat het was/is. Ze heeft weer een injectie met onderdrukkers gehad en krijgt andere voeding. Echter zie ik wel weer natte plekken van het likken. Dit is de eerste poes waarmee ik daarom naar de d.a. ga.
WiFi is er weer. Op de kale plekken is grijs haar gegroeid. Het staat wel. Ik verdenk de Seresto vlooiband als oorzaak van de kaalheid. Die heb ik in de ban gedaan. Check haar hals. Daar zaten kale plekken.
Comment