Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nu de daders van 911 nog...
Ze hebben zijn lichaam in de oceaan gedumpt? Geloofwaardig echt waar!
WASHINGTON - Het stoffelijk overschot van terreurleider Osama Bin Laden heeft een zeemansgraf gekregen.
Op de website van nu.nl
11 september
Bin Laden is de leider van terreurnetwerk al-Qaeda en wordt door de Verenigde Staten verantwoordelijk gehouden voor de aanslagen op 11 september 2001, onder meer op de Twin Towers in New York. Daardoor kwamen bijna drieduizend mensen om het leven. De VS zochten al jaren naar Bin Laden, maar konden hem tot nog toe niet vinden.
De website van de FBI zegt wat anders:
Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world.
Bin Laden is left-handed and walks with a cane.
Deze Media OP word mede mogelijk gemaakt voor het Amerikaanse instituut voor hersenspoeling en propaganda
Ik denk dat Osama net zo min dood is als ie ooit leefde...het is een gezicht die ze gebruikt hebben om onze angst een gezicht te geven... Ik denk dat Obama er klaar mee was, en dacht weet je wat ik zeg wel dat ie dood is...z'n gezicht bij z'n speech is vaag, alsof ie net heel ontstellend nieuws heeft gehad of dat ie iets tegen z'n zin doet...
Overigens is al Qaida geen terroristisch netwerk maar een ordinaire drugsbende geholpen en gefinancierd door inlichtingendiensten...
Pz
Wat ik vooral verdacht vind, is dat zowat iedereen op de wereld de ophanging van Saddam Hussein heeft kunnen zien, en we hier niks van zien. Geen foto's, geen filmpjes, niks.
Het enige wat we weten - en dus moeten geloven - is dat hij door zijn kop is geschoten, daarna meegenomen en na een DNA-test overboord is gegooid.
Oftewel, het enige bewijs wat er is, is de DNA test. Een DNA test, die dus makkelijk te vervalsen is, (door bv het DNA van een zoon o.i.d. van hem te nmen). Dit DNA werd vergeleken met die van Osama's moeder. Moeder?! Iemand ooit iets van die vrouw gehoord?
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ik vind het maar apart allemaal... eerst alle aandacht naar die vent, dan weer is 'tie maar een marginale factor en moet Saddammetje het ontgelden (terecht wel, maar jammer dat het zo onhandig gedaan is en onder zulke slechte voorwendselen). Er zijn allerlei rapporten en documenten opgedoken waaruit soms heel overtuigend blijkt dat hij al jaren op ijs zou liggen of anoniem ergens begraven is, de foto die JD hierboven doorlinkt stond vorig jaar al op het net (en zeg nou zelf als je naar z'n bekkie kijkt > da's toch gewoon een kopie ?). Daarnaast zou hij door CIA-mensen medisch behandeld zijn, hielp de pakistaanse geheime dienst met dialyse-apparatuur, raken ze 'm kwijt op talloze lokaties en krijgt hij nu een rap zeemansgrafje terwijl je zou verwachten dat bewijs van zijn overlijden zo breed mogelijk uitgemeten zou gaan worden.
Linksom of rechtsom : de "war on terror" gaat natuurlijk door, burgerrechten worden nog even extra ingeperkt want zijn "dood" zal vast weerslag krijgen. Regeringen wereldwijd bevestigen hun inspanningen en -hoera- de beurs krijgt een zetje. Maar goed, da's een druppel op een witheet metalen schandpaal.
Uit pure interesse is het eerste wat ik deed toen ik dit bericht hoorde even checken wat Alex Jones zou gaan vermelden ( http://www.infowars.com ) en ja hoor : een stortvloed aan tegenberichten (met links en videootjes. Let vooral op het interview met de vermoorde pakistaanse regeringstante uit '07 waarin ze iemand aanduidt als de moordenaar van Osama) .
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment