Re: VS-troepen doden Osama bin Laden
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VS-troepen doden Osama bin Laden
Collapse
X
-
Enkele artikels uit de huffingtonpost.
Read the latest headlines, news stories, and opinion from Politics, Entertainment, Life, Perspectives, and more.
Obama Succeeded Where Bush Failed: Osama Bin Laden Rhetoric And Reality
You tube
Grtz
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Ook zoiets : wel meteen oncontroleerbare "feiten" de wereld insturen om de inmiddels dode zo veel mogelijk schade te berokkenen (Osama zou zich hebben verschuild achter een vrouw, wat duidt of lafheid en vooral in de arabische wereld hoog wordt opgenomen -als het iemand anders zou zijn-) maar tegelijkertijd twijfelen of fotografische bewijslast over z'n identiteit wel vrijgegeven dient te worden.
Mij is het om het even hoor, of 'tie nou levend is of dood. Wat ik belangrijk vind is de steeds verdergaande beperking van burgerrechten als gevolg van zogenaamd terrorisme. Osama's gesteldheid heeft daar al jaren niks meer mee te maken helaas.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Als er in moslim landen een uitzinnige menigte de straat op gaat om de "moord" op westerlingen te vieren wordt dat als abject en infaam aangemerkt. Veel onderscheid kon ik niet ontdekken bij de Amerikanen die de gewelddadige dood van Bin Laden vierden. Beschaving bestaat kennelijk uit een dun laagje vernis.
Comment
-
Als ik de CIA was zou ik hem leven vangen en in het geheim gevangen houden.
Ik zou de wereld vertellen dat hij gedood is met een headshot en zeggen dat hij volgens de gebruiken van de islam is gebalsemd en vervolgens in de oceaan is gegooid om bedevaart te voorkomen.
Nu de wereld dit geloofd kunnen ze ongecontroleerd en ongelimiteerd Osama martelen om zodoende informatie uit hem te krijgen.
Tsja, een terrorist verdiend geen mensenrechten.
Tevens op deze manier zullen er geen aanslagen worden gepleegd om te dwingen Osama vrij te latenLast edited by Willempie; 3 May 2011, 11:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View PostBeschaving bestaat kennelijk uit een dun laagje vernis.
EOG : terrorist verdient geen mensenrechten ? wtf ? sinds wanneer moeten die verdiend worden ? Kwaad kan je uiteindelijk alleen met kwaad bestrijden, daar ben ik het wel mee eens. Maar dat behelst geen middeleeuwse praktijken > het is al eeuwen bekend dat marteling nooit betrouwbare info oplevert.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EOG View PostNu de wereld dit geloofd kunnen ze ongecontroleerd en ongelimiteerd Osama martelen om zodoende informatie uit hem te krijgen.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Mensenrechten worden over de gehele wereld geschonden, waarom zou America heilig zijn? Of moeten zijn, ze hebben de massamoord praktisch uitgevonden........
Een terrorist, moordenaar of een ieder die in dit straatje past, heeft zijn rechten verspeelt en mag van mij met een nek-/hoofdschot te ruste worden gelegd!
Zachte heelmeester maken stinkende wonden......
Comment
-
mee eens vale, definitieve oplossingen hebben altijd mijn voorkeur. En dan graag zonder grote verhalen of andere media-aandacht > gewoon -knal- en -opgelost-.
Maar je zegt het wel correct : "terroristen, moordenaars etc hebben hun rechten verspeeld", dus die hadden ze van te voren wel. Alleen zou ik -zoals al eerder n andere topics aangegeven- graag een combinatie zien met definitieve opruiming en orgaanoogst om zo het tekort aan organen voor mensen die er wel netjes mee omgaan wat terug te dringen. Maar ik dwaal nu af denk ikLast edited by moreweed; 4 May 2011, 00:47.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Als er in moslim landen een uitzinnige menigte de straat op gaat om de "moord" op westerlingen te vieren wordt dat als abject en infaam aangemerkt. Veel onderscheid kon ik niet ontdekken bij de Amerikanen die de gewelddadige dood van Bin Laden vierden. Beschaving bestaat kennelijk uit een dun laagje vernis.
Verder deed het nieuws mij weinig, ik vertrouw beide partijen voor geen meter en er zijn haatbaarden genoeg om osama zijn plaats in te nemen. De oorzaken wegnemen zou beter zijn, weg met alle godsdiensten, weg met de hebzucht en weg met de olie.
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
@Dat waren exact mijn gedachten toen ik die beelden zag. Nu had ik amerikanen al niet hoog op de respectladder staan hoor, maar ik had toch wel wat meer nuance verwacht dan wat je in een moslimland ziet na zoiets.
Last edited by Xtreme; 4 May 2011, 15:45.
Comment
Comment