Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VS-troepen doden Osama bin Laden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

Ben het goeddeels met Vale eens.

Je hebt recht op volledige vrijheid, tot waar je anderen begint te hinderen. Zo vind ik.

Een flink deel van de islamieten leven zoals de christenen 500 jaar geleden, en dat moeten ze lekker zelf weten, als ze mij maar niet storen.
    En juist daar gaat het fout.

Als een mafketel als Osama hier komen hufteren is hij mijn sympathie kwijt en mag hij wat mij betreft op elke wijze worden verwijderd.
    Dat ze hem nu zo makkelijk laten wegkomen vind ik zelfs jammer. Ik hoop dat ze dat "hoofdschot" liegen en hem nog vele jaren laten genieten van zaken die hij zelf voor stond. Zoals steneging, verbranding, ritueel slachten, discriminatie, onderdrukking, terreur enz.

U ziet, mijn "beschaving" is ook flinterdun, ik bewaar mijn beschaving dan ook voor diegenen die het met mij en de mijnen goed voor hebben.

Schande sprekende sociocreb kunnen alleen maar zo sociaal zijn zolang andere -veel minder beschaafde- mensen hun vrijheid daarvoor bevechten.
    Laffe zweefteven gelul vind ik dat dus.

Greetz, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Het stuk kaas wat ik gisteren kocht is trouwens ook inmiddels hardstikke beschaafd ...

Inmiddels weigert het witte huis dus foto's van Osama te tonen, is de laatste vrouw van Osama geidentificeerd als degene die het voor hem opnam -als hij het was- en vraagt de baas van de VN om bewijsmateriaal. De bouwer van het huis wordt aangeklaagd (waarom?), er is een 'testament' vrijgegeven waarin word opgeroepen geen lid te worden van "de bron/de basis", de dollar maakt een fikse sprong ten opzichte van de euro -zal wel de laatste zijn...- en is er een waanzinnige handel in babyrompertjes met daarop een aangeschoten Bin Ladenkast en de tekst "i killed Osama".
      Als er al foto's zijn zullen die binnenkort wel via wikileaks opvraagbaar zijn...

Het ergste wat ik me kan voorstellen is dat "beschaafde" mensen ten oorlog trekken > die zijn namelijk aantoonbaar tot de ergste gewelddaden in staat.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Van: 74pbg | 24 apr 2010 |

Als er niet met de datum gerommeld is (wat me hoogst onwaarschijnlijk lijkt) is de foto die de media als de dode Bin Laden voorlegt onjuist. Daarnaast kan de foto makkelijk gefotoshopped zijn.

Bewegend beeld met geluid van de kogel die zijn schedel doorboort, dan pas ben ik er vrijwel zeker van dat die dood is. De speciale eenheid die het huis van Osama zijn binnengevallen zullen toch wel cameras gemount op hun M16 moeten hebben?
        Het werd tenslotte live gevolgd vanuit het witte huis.

Wat dat betreft vind ik de progaganda die de westerse media uitzend net zo erg als de fundamentalisten die hun ideologie op anderen uitoefenen.

10 Years, 2 Wars, 1 Million Deaths 1.1 TRILLION DOLLARS to KILL Phantom Bin Laden

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
        Last edited by Jointjedraaien; 4 May 2011, 22:10.
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

A shot is fired somewhere another war begins

And all because of it you'd think
          that we would learn
          But still the body count the city fires burn
          Somewhere there's someone dying
          in a foreign land
          Meanwhile the world is crying stupidity of man
          Tell me why, tell me why

Please tell me now what life is
          Please tell me now what love is
          Well tell me now what war is
          Again tell me what life is

Please tell me now what life is
          Please tell me now what love is
          Well tell me now what war is
          Again tell me what life is

For the greater good of God

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Osama bin Laden dead: Blackout during raid on bin Laden compound

Leon Panetta, director of the CIA, revealed there was a 25 minute blackout during which the live feed from cameras mounted on the helmets of the US special forces was cut off.

Osama bin Laden: Hillary Clinton 'no idea' what they were watching

Hillary Clinton beweerd hooikoorts te hebben, die smoes gebruikte ik vroeger ook als me ogen rood waren en ik had stevig geblowd
              Nou heb ik zelf hooikoorts en meestal als ik nies gaan me ogen dicht. Het lijkt eerder dat ze aan het gapen is dan aan het niesen. Tja dat krijg je als je al 25 minuten naar een zwart scherm zit te kijken!

obama_situation_ro_1885495c.jpg

shouldweturnonthelaptops-300x193.jpg

Last edited by Jointjedraaien; 6 May 2011, 15:26.

Comment

Geniale foto's

Vind het wel een beetje appart om te zien dat Obama - President of the United States Of America - zo daar probeert nieuwschierig te kijken op een wat kleine stoel, naast de een hoge pief, waarschijnlijk minister van buitenlandse zaken / defensie oid? op een behoorlijk chille stoel.

Of dan de mensen die je (rechtsboven in de hoek) achteraan ziet staan, de man in de blauwe blouse die probeert over een schouder mee te kijken, en een kleine vrouw die het daar nog moeilijk mee heeft. Ligt het aan mij, of lijkt de man in de blauwe blouse een beetje gephotoshopt?
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Last edited by moreweed; 6 May 2011, 21:57.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strenght.
                    En dan nu het FKNG News

Comment

R.I.P last post D-Devils http://www.youtube.com/watch?v=cigerP3xGXE

Comment

Zou hij er ook zo'n leuk dansje bij hebben gedaan denk je ? en ontwijk-ontwijk-ontwijk die kogel...lol

Comment

als hij ni dood is zien we hem een van de dagen wel op al jazeera met krantje waarop de frontpage zijn dood aangekondigt wordt ...
                          heeft hij in het verleden nog gedaan (toen hij zogezegd met de eerste airstrikes in de bergen gedood was)

Comment

Bezig...
                          X