Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JimsonWeed.. Scheve boel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

JimsonWeed.. Scheve boel

Korting op 420shop

Wat vinden jullie ervan?

pz!
    marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

Re: JimsonWeed.. Scheve boel

Een gevolg van de illegaliteit van de echte wiet...

Comment

de echte inderdaad
      marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

Comment

Het is ook eerder een tripmiddel dan dat je het kunt vergelijken met ons rokertje.
        Het ligt helemaal aan de bereiding verder. Te weinig en je merkt niet veel, teveel en je kunt het loodje leggen.
        Ik heb het vroeger meerdere keren met vrienden gebruikt en daarvan leeft iedereen nog. Wanneer je weet wat je doet is het niet zo gevaarlijk, maar dat is met iedere drug zo.
        Als je dan zo nodig wilt trippen, kun je wat mij betreft beter voor paddo's of LSD kiezen, daarbij hoef je niet bang te zijn om dood te gaan en het werkt gegarandeerd.
        Maargoed, beter houd je het gewoon bij een blowtje wat mij betreft.
        Last edited by mathijs; 8 June 2011, 19:08.

Comment

Zo lang je niet 2 dagen achtereen wil trippen, althans met LSD (bij paddo's weet ik het niet). Er moet een dag of 5 tussen 2 trips zitten, anders werkt het niet of nauwelijks. Tevens is het handig om valium of librium bij de hand te hebben: ik heb wel eens iemand met een bad trip meegemaakt: daar word je niet vrolijk door.

Comment

Er komt gelijk een scene van Bill Hicks in me op

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Inderdaad schitterend

Bij mij werkte LSD toch ook gewoon binnen een uur of 12 uit hoor. Niet dat je dan helemaal het ventje bent, want dan komt de spierkramp om de hoek kijken, maar na een goede nacht slaap had ik er de volgende dag niet veel last meer van.
              Een valiumpje werkt inderdaad erg goed, ook als je dat na een uur of 10 neemt om het uitwerken wat te versoepelen.
              Toch denk ik dat wanneer ik nu zoiets zou doen, het wel eens heel anders zou kunnen werken als in mijn jeugd. Ik heb er ook gewoon geen behoefte meer aan tegenwoordig.

Comment

LSD was ook niet een van mijn favorieten. De nawerking, een katterig gevoel en totaal geen eetlust, deden me vermoeden dat het niet echt gezond was. In de jaren 70 had je ook mescaline: een soort vlokken die in capsules werden verkocht. De uitwerking hiervan was veel milder. Ze werden ook wel "stoned pillen" genoemd. Wellicht is het onderscheid synthetisch en een natuurproduct hierbij van belang. Hoewel LSD van oorsprong ook een natuurproduct is: een soort schimmel uit het moederkoren.

Comment

Bezig...
                X