Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gears of war 2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gears of war 2

    Korting op 420shop
    hebben mensen hier ook een xbox 360 of niet zo ja wat vinden jullie van dit spel?

    #2
    Re: gears of war 2

    Niet uitgebracht voor Ps3 zeker?
    BTW: zijn er hier socom fans?

    Greet

    Comment


      #3
      Re: gears of war 2

      Wou net hetzelfde vragen Luckysmoker
      Heb ook alleen de ps3...En, nee ik ben geen socom fan

      Grtzzz
      Take a look at my Ice-Cold-Killers!

      Comment


        #4
        Re: gears of war 2

        Wat speel je ton wel DaTom-p?
        lang leve Ps3!!!!
        zijn er noch Ps3 gamers eigenlijk?

        Comment


          #5
          Re: gears of war 2

          Ik speel vooral GTA4 & MGS4...Er is nog geen ander spel dat mij intresseert momenteel.
          Ben de ps3 eigelijk al beu Er moeten dringend nieuwe games komen! (bv. motor storm 2 )

          Grtzzz
          Take a look at my Ice-Cold-Killers!

          Comment


            #6
            Re: gears of war 2

            Denk da'k volgende week motorstorm mag spelen
            Kan je ook, enkel een amerikaans acount aanmaken en qore episode 1 downloaden voor 3 dollar of je abboneren op qore kost je 27,.... dollar dacht ik, je hebt dan al de nieuwe spellen vroeger dan al de rest.

            Comment


              #7
              Re: gears of war 2

              verder geen xbox spelers ? hep nog wel een ps2 ps3 werd me te duur hep daarom een 360 ben nu vooral met gears of war bezig en saints row(vergelijkbaar met gta)

              Comment


                #8
                Re: gears of war 2

                Ik heb de eerste gears of war gespeeld, best wel een cool spel, maar niet echt men genre van game.
                Xbox 360 heeft wel coole games. Ik vind het wel flauw dat microsoft geen games meer verkoopt voor de eerste xbox.
                Ps 3 is grafischwel beter en doordat ik vroeger enkel ps heb gespeeld vind ik het nu ook veel makkelijker en leuker games.
                De Wii blijft toch men favo.

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #9
                  Re: gears of war 2

                  De Wii ja?
                  Lekker even de olympische spelen spelen, en terwijl even fitnessen
                  Mijne gebuur heeft da ook, hij staat dan gek te doen voor de ruit best grappig.
                  Ieder zijn eigen ding zeker , zit liever in de zetel met mijn PS3 bakske ,dikke joint en ben op mijn gemak.

                  Greet

                  Comment


                    #10
                    Re: gears of war 2

                    Haha, ja lekker lui doen in je zetel is ook leuk. Maar je hebt ook supergames op de Wii, zoals Zelda, die je ook vanuit je zetel kan spelen. In een fantasy wereld. Leuke beestjes om te verslaan. Monsters overhoop knallen is eenmaal niks voor mij.
                    Ik ben te lief he

                    Greetz,
                    zion

                    Comment


                      #11
                      Re: gears of war 2

                      Hebben ze Zelda??? Lang geleden dat ik dat noch eens heb gespeeld. En ik maar denken dat ze enkel maar sportspellen uitbrachten, dat vissen op de wii vind ik wel nog interesant.
                      En ik ben ook lief, maar niet online op Socom daar ben ik een. haha

                      Comment


                        #12
                        Re: gears of war 2

                        hier: The-Legend-of-Zelda-Twilight-Princess heb ik een nieuw topic geopend, speciaal voor Zelda.

                        Greetz,
                        zion
                        Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 17:41.

                        Comment


                          #13
                          Vet spel maar wel een beetje onduidelijk als je stoned ben

                          Comment

                          Bezig...
                          X