Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

m'n eerste binnekweek blueberry & polm gold onder 400w growtent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: m'n eerste binnekweek blueberry & polm gold onder 400w growtent

yep ze zien er nice uit ben al aan het aftellen !

Comment

@ Markster en QnQ ;; kun je Smokey M niet even uit leggen over een schakel kastje en een soort van shematje geven zo dat hij een idee krijgt van een brandveilige instalatie
      + dan ook weet hoe hij een relais kan aansluiten inplaats van zo een timer ?, nu ja de 5 aderige kabel kan niet mee mist komen als je goed op let en dat er 2 aders niet gebruikt worden maakt totaal geen verschil hoor. hij heeft geopteert voor deze kabel omdat deze een brandvrije/brand vertragende mantel heeft lijkt mij dus hij gaat deze nu niet meer vervangen , ze zijn nog al duur ik gebruikt zelf ook zoon 25euro voor 5 meter:p

Tog vind ik dit een zeer geslaagde kweek zeker voor iemand die zijn eerst keer probeer viind ik het fantastish resultaat !
      Houde Zo Smokeeey M !!

khoop dat je hier op kunt antwoorden dan kan ik stiekem het schema'tje ook proberen te gebruiken
      Grtzz Smaartyy

Comment

Markster.. bedankt voor je reactie alvast..
        die 5 aderige draad is mijn fout , ik vond nergens de foto van die draad van dat merk met 3 aders,, want mijn draad is inderdaad maar met 3 aders..
        ik had deze foto gewoon van internet gehaald zodat ik kon laten zien dat het brandveilige draad is ( waarscheinlijk omdat het een hoog aantal volt aankan) was geen goedkoop draadje...
        dat met die gordijn rails is wel slim gevonden
        alvast bedankt voor je intresse
        grtz

---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:55 ----------

hey QnQ...
        die draad was mijn fout , het was een verkeerde foto... ik heb inderdaad een 3 aderige kabel..
        maar mijn vsa staat op pootjes zodat hij niet rechtstreeks op die houten plank gevezen is.. denk niet echt dat dat een probleem is..
        ok de vsa word een beetje warm , maar nu ni om te zeggen van iets wat de vsa aanraakt zou kunnen in brand schieten of smelten ...
        en waarom niet op de grond dan ??
        bedankt voor reactie
        grtz
        One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

Comment

9de week bloei(nog 1 week normaal XD)

SAM_0445.jpgSAM_0446.jpgSAM_0450.jpgSAM_0452.jpgSAM_0453.jpgSAM_0455.jpgSAM_0458.jpgSAM_0459.jpgSAM_0460.jpgSAM_0461.jpgSAM_0462.jpg

beetje last van bruine bladeren ja ,, maar dat zal komen door dat ze iets te dicht bij de lamp staan
          of andere redene ??
          Peace

Comment

Ik denk dat je blad kleurt en krult van een verstoorde bodem PH. Zo halverwege de plant zal dat echt niet van te kort op de lamp staan zijn.
            Last edited by monty; 8 September 2011, 07:23.

Comment

M'n ph is 5.2 ...
              normaal zou dat geen probleem mogen zijn dan , toch ?
              grtz

Comment

Mooi kweekverslag. Ik ben nieuw in alles maar had ook ff het idee dat er wat te kort ergens aan was. De dames waren een beetje treurig.
                Maja het eindresultaat was toch goed en wel. Ik raad aan een boekje bij te houden waar je de kweek in bij houd om zo de volgende keer
                het te perfectioneren.

heel mooie post.

dank je

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrVooDoo View Post
                  Mooi kweekverslag. Ik ben nieuw in alles maar had ook ff het idee dat er wat te kort ergens aan was. De dames waren een beetje treurig.
                  Maja het eindresultaat was toch goed en wel. Ik raad aan een boekje bij te houden waar je de kweek in bij houd om zo de volgende keer
                  het te perfectioneren.

heel mooie post.

dank je
                  Hey Voodoo..
                  Ja ik hoop ook dat men toppen daardoor niet verslechteren.. maar dat denk ik nu niet
                  bedankt dat je men post goed vind
                  goede tip... volgende keer noteer ik alles netjes op dat er geen misverstanden meer kunnen gebeuren ,, bedankt voor de tip
                  peace man

Comment

Een Ph van 5.2 lijkt me veel te laag aan het einde van een kweek.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Een Ph van 5.2 lijkt me veel te laag aan het einde van een kweek.
                      hey QnQ,,
                      tussen de hoeveel zou ie dan moeten liggen op het einde normaal ?
                      zou dat dan de oorzaak kunnen zijn van de verkleurde bruine bladeren ??
                      groetjezz

Comment

Excuus voor de late reactie, was je even kwijt
                        5.2 is je pH zeg je. Als dat van je medium is, dan is die zeker een heel punt te laag.
                        Als dat de pH is van je water/voeding die je geeft, dan zou ik ook echt in de buurt van de zes blijven.

Dat bruine en kromme blad lijkt me idd een gevolg van de pH, zoals monty zei, waardoor je een blokkade hebt gekregen.
                        Ook zijn de bladpunten geel/bruin, wat wijst op overvoeding, wat weer logisch zou zijn, want blokkade, dus te veel.
                        Het blad wat dichtgevouwen zit, en waarschijnlijk vrij hard is, komt door de warmte in combinatie met een lage LV.

Maar die paar dagen kom je nog wel door denk ik
                        Je bent hoop ik toch al gestopt met voeding geven he ?
                        Zou ze minimaal een week, liefst langer, alleen afgezuurd (6-6.3) water geven.
                        Sucses met de laatste loodjes..
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          Excuus voor de late reactie, was je even kwijt
                          5.2 is je pH zeg je. Als dat van je medium is, dan is die zeker een heel punt te laag.
                          Als dat de pH is van je water/voeding die je geeft, dan zou ik ook echt in de buurt van de zes blijven.

Dat bruine en kromme blad lijkt me idd een gevolg van de pH, zoals monty zei, waardoor je een blokkade hebt gekregen.
                          Ook zijn de bladpunten geel/bruin, wat wijst op overvoeding, wat weer logisch zou zijn, want blokkade, dus te veel.
                          Het blad wat dichtgevouwen zit, en waarschijnlijk vrij hard is, komt door de warmte in combinatie met een lage LV.

Maar die paar dagen kom je nog wel door denk ik
                          Je bent hoop ik toch al gestopt met voeding geven he ?
                          Zou ze minimaal een week, liefst langer, alleen afgezuurd (6-6.3) water geven.
                          Sucses met de laatste loodjes..
                          Hey QnQ
                          Bij jou zie ik direct waarover je praat , je hebt gelijk .. al die symtomen die je zo juist benoemde dat hebben ze , en inderdaad men lucht vochtigheid vind ik moeilijk te controleren
                          en ligt vrij laag...
                          ja ik ben ookal gestopt met voeding geven... 2 weken op voorhand zodat ik het product niet meer proef in me toppen
                          ik denk ook dat 1 van de dagen dat ik ze afsnijd... al iets meer dan 50% is nu in bruine haartjes, geef het maximum nog een weekje
                          en dan zal ik eindelijk zien hoe dat weedje smaakt ne het drogen uiteraard
                          1 post volgt nog waneer ik ze afsnijd
                          Bedankt voor je intresse alvast
                          groetjezz

Comment

Alvast veel knipplezier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                              Alvast veel knipplezier.
                              Heb al redelijk wat bladeren verwijderd :p maar tog zal het nog veel zijn ze XD
                              Thx Mann
                              grtt

Comment

Oogst :
                                2011-09-09 18.59.07.jpg2011-09-09 18.59.11.jpg2011-09-09 18.59.19.jpg2011-09-09 22.34.03.jpg2011-09-09 22.34.09.jpg2011-09-09 23.44.16.jpg2011-09-09 23.44.19.jpg2011-09-09 23.44.27.jpg

Dit was het voor men polm gold & (blueberry niet te zien op deze foto's)

Volgende kweek Royal Cheese ( Royal queen seeds) , Strawberry ( spliff seeds) , Vanilla kush (barney's farm)
                                Link volgt nog naar nieuw toppic

Peace

Comment

Bezig...
                                X