Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles illegaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: alles illegaal

Acts of parliament zijn "Legaal" maar niet "rechtmatig" (legal / Lawfull).

Acts of parliament require consent of the governed. Dit weten veel mensen niet en zelfs de handhavers van de statuten vaak niet.

Freeman on the land een remedie tegen overheids repressie?

En de hitpiece op CBC : http://www.youtube.com/watch?v=YTb7sO5GCJI
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

not quite what i had in mind JD... eerder een uitwas als ik dat filmpje eens nader bestudeer.

De Ron Paul 2012 campagne vind ik eerder bewonderenswaardig > de mogelijkheden binnen een systeem uitpluizen en ten volle benutten om datzelfde systeem te kakken te zetten. Uiteindelijk zal hij er ook wel buitenom moeten gaan, maar pas als alles is geprobeerd en er exposure is geweest van de (on)mogelijkheid kritisch-constructief met zo'n systeem om te gaan. Sommige dingen kan je zo trouwens niet aanpakken helaas, daar zijn ofwel extreme middelen of extreme omstandigheden voor nodig en laten we wel wezen, die gaan we toch liever uit de weg als het effe kan.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post

De Ron Paul 2012 campagne vind ik eerder bewonderenswaardig > de mogelijkheden binnen een systeem uitpluizen en ten volle benutten om datzelfde systeem te kakken te zetten.
        Dit doet de "freeman on the land" beweging naar mijn mening ook. Alleen hoef je daarvoor niet de politieke weg te bewandelen, wat een lange weg is en geen eerlijke, vooral in de V.S. met al dat gelobby.

Toch hoop ik wel dat RP Obama gaat vervangen, zou een stuk beter voor de wereld zijn dan 2 termijnen Bush en nog 2 termijnen Obama (in principe heeft Obama de agenda van bush gewoon overgenomen).
        De oppositie is in ieder geval niet blij met RP en zijn supporters.

Nog een filmpje over consumer bills in canada, dit is toch echt het huidige systeem gebruiken. (voor als je tijd hebt dan he )

The Association of Canadian Consumer Purchasers is established to help Canadians exercise their rights to pay for consumer goods using a Consumer Note as defined in the Bills of Exchange Act, and to ensure the Bank of Canada fulfills their duty to accept these Notes in exchange for credit or currency. We are taking back our country, and exercising our right to spend money into circulation.
        Rob Menard: Freeman In Canada YouTube Video. The Association of Canadian Consumer Purchasers is established to help Canadians exercise their rights to pay fo...
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
          (in principe heeft Obama de agenda van bush gewoon overgenomen).
          En denk je dat het met Ron Paul anders zou zijn dan???

Als die president wordt, zal hij ook de zoveelste marionet in het rijtje worden,
          en naar de pijpen van lobbies dansen.
          denk ik

Comment

ik denk van niet. En dat is natuurlijk wishfull thinking, want zijn plannen passen met wat minimale adaptatie prima in een protectionistisch en volstrekt afgesloten Amerika.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Maar dat zei men van Obama ook, voordat hij president werd...
              en kijk nu, uiteindelijk is er nie veel veranderd

Comment

Bezig...
              X