Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Series

    Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
    Je bent penoza vergeten
    Haha en nog veel meer anderen, ik zat later bij me zelf nog van, oja en die en die die en die, uiteindelijk eindigde ik bij Brum.


    Probeer je eens in te leven in het plantje!

    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

    Comment


      Re: Series

      Schitterende cartoonserie ; vooral voor mensen die de prille jeugd (bijna) in de achteruitkijkspiegel hebben.

      Comment


        Re: Series

        Vikings seizoen 4
        Game of Thrones seizoen 6
        Narcos seizoen 2
        South Park seizoen 20
        Ad usum proprium!

        Comment


          Re: Series

          Ja ben gewoon narcos1 aan het bingen omdat ik toch elke ep knetterstoned was en dus van alles weer nieuw kijk 😆

          En dan erna gelijk season 2 natuurlijk
          Helaas zal dan vast de baas wel weer gaan roepen maar daar denken we nog niet aan

          Comment


            Re: Series

            Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
            Ja ben gewoon narcos1 aan het bingen omdat ik toch elke ep knetterstoned was en dus van alles weer nieuw kijk 

            En dan erna gelijk season 2 natuurlijk
            Hahaha ken het. Zie best veel over het hoofd als ik knetter ben dus moet het zeker nog een keer kijken. En straks als het wat kouder wordt lekker een weekend vullen met Narcos S1 en S2 en wellicht begin ik ook weer met breaking bad
            Ad usum proprium!

            Comment


              Re: Series

              Ha, ha ik ken dat ook. Was begonnen aan Black Sails seizoen 3 en we (vriendin en ik) herinnerde ons niets van de herhalings stukjes die ze aan het begin geven. Zijn we seizoen twee eerst maar weer gaan kijken

              Al beginnen nou de "echte" series weer, dus zullen we die wel eerst kijken.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Series

                Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                Ha, ha ik ken dat ook. Was begonnen aan Black Sails seizoen 3 en we (vriendin en ik) herinnerde ons niets van de herhalings stukjes die ze aan het begin geven. Zijn we seizoen twee eerst maar weer gaan kijken

                Al beginnen nou de "echte" series weer, dus zullen we die wel eerst kijken.
                Lol.

                "Last time on Black Sails..."
                Dikke action packed samenvatting..
                Eh.. Ik herinner me daar niets van.. Krabbel achter je oren.. Nah

                Laten we Seizoen 2 maar eerst kijken.
                Ad usum proprium!

                Comment


                  Re: Series

                  Lol inderdaad. Het gekke is die afleveringen van seizoen twee terugkijkend herinner ik wel dat ik die gezien heb

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Re: Series

                    Mr. Pickles
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: Series

                      Hee leuke series
                      heb ze bijna allemaal gezien
                      Marco polo mag van mij nog bij op het lijstje
                      2 seasons van op netflix en vast ook te down

                      Comment


                        Re: Series

                        Penny dreadfull. The strain, American horror story, narco's, gomorrah, mr robot, homeland, the night of, outlander, wayward pines, the wire, true detective seizoen 1.
                        Last edited by Eclecticon; 18 September 2016, 10:09.
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          Re: Series

                          Ik zit met smart te wachten op derde seizoen van constantine.
                          Dacht dat die al begonnen had moeten zijn.
                          The strain is ook erg vet
                          En Z nation is nieuwe seizoen ook net weer begonnen

                          Comment


                            Re: Series

                            O en the last ship. Net weer aan einde van seizoen maar blijft vet

                            Comment


                              Re: Series

                              The strain begon super goed. Nu is het een soort walking dead drama show.
                              'Ik leef in een wereld met gevaarlijke zombies/vampiers, ik moet dus goed opletten als ik naar buiten ga.'
                              Direct buiten het veilig gebied verslapt de aandacht omdat er emo-momentjes zijn, effe lekker janken en vooral in m'n eentje ergens naartoe gaan, want ik heb NIETS geleerd van de afgelopen 150 keer..
                              Dan wordt er iemand gebeten, dan is er drama.

                              Het begon zo goed, maar de melkkoe begint te goedkope melk te maken.



                              Ik ben wel erg benieuwd naar south park. De eerste nieuwe episode viel me tegen. Maar ik begin het idee te krijgen dat er een vooropgezet plan is, waarbij straks iedereen denkt: inderdaad, we laten ons leiden door PC principal en dat is gewoon dom. De vorm waarin dat gaat, daar ben ik vooral benieuwd naar.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: Series

                                Ik ben afgehaakt na seizoen 1 van The Strain.

                                Bij Orphan Black was ik ook bang dat ze met "aliens" zouden komen in het 2e (of 3e) seizoen, maar het ging om nanotechnologie wat dan wel weer pastte in het verhaal.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X