Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik vond het hele nazi-concept wel cool; mensen vangen om ze op te eten. Het Strigoi verhaal 'uit de oudheid' beviel me ook goed.
De rest was, en is nog steeds, ontzettend ruk. En het wordt steeds onrealistischer.. Een echte viroloog inhuren om mee te schrijven aan het script, of om dingen te checken, is wel echt nodig. Een waterbad aanzetten en wat zuur in water druppelen, dat helpt niet bij het bestrijden van een parasiet.
Ik blijf wel kijken trouwens, gewoon om lekker te kunnen blijven zeiken. Totdat het echt slechter wordt dan TWD. Dat zal niet lang meer duren.
Voor de jonge nostalgen onder ons:
Dragonball Super
Manga en DBZ kenners vinden het melk. Ik ook, maar het kijkt makkelijk weg.
Ondertussen kijk ik wel uit naar het nieuwe seizoen Limitless.
Toch altijd een mooi idee om dankzij een pilletje tijdelijk gigantisch intelligent te zijn. De humor is goed gedaan en de rest klopt gewoon.
Mr. Robot heb ik ook volgehouden tot aan dit seizoen. Mentale aftakeling in een serie vind ik nooit zo cool voor het slapengaan. Dan begin ik soms aan mezelf te twijfelen. Wel een erg goede serie.
Ik heb zo ook 12 Monkeys tot aan het einde toe volgehouden. Daar reizen ze terug in de tijd om een epidemie te voorkomen terwijl een andere groep die epidemie juist probeert te veroorzaken. Net als in de film met dezelfde naam zeg maar.
Dat werd ook alsmaar absurder. Nou is tijdreizen sowieso natuurlijk al een absurd verhaal, maar ze maakten het hier wel heel bont.
Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaamView Post
Zucht naruto jahahaha
Haha. Als ge tegen die eindeloze fillers kunt. Ben weer effe gestopt tot ek een aflevering of 15 kan kijken. Schrijven moet dieje Jap doen, schrijven. Maar het zit wel heel goed in elkaar die verhaallijn.
Dragonball super ben ek mee gestopt na een paar afleveringen. GT was nog wel ok. Mss ben ek er dan ondertussen toch te oud voor geworden.
En dan is het ondertussen wachten op seizoen 2 van attack on titan.
Ah, die Last Kingdom ook maar eens proberen. Lijkt inderdaad erg op Vikings in die trailer.
Laatst de pilot van Night Of gekeken (suggestie van Eclecticon):
De trailer verkoopt het niet echt goed, maar het is ook geen snelle actie serie. Ben na de pilot wel benieuwd naar het vervolg.
Verder zijn American Horror Story, Gotham, South Park en Masters of Sex weer begonnen. Volgende week ook The Blacklist en The Last Man on Earth. Ik beken ook maar meteen dat ik naar The Great British Bake Off kijk. Niet echt verstandig om stoned naar een show over eten te kijken, maar goed
In oktober start Westworld. Als kind vond ik dat een prachtige film. Ben benieuwd hoe de TV serie eruit komt. Zitten toch een paar grote namen achter ook.
Comment