Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Series

    The strain wordt later wel braindead wegkijk tv net als the blacklist en zoveel andere
    Baas in eigen brein.

    Comment


      Re: Series

      Vind het jammer dat Banshee er op zit, daar zaten nog wel wat meer in om verder te doen.

      Comment


        Re: Series

        Ik vond het hele nazi-concept wel cool; mensen vangen om ze op te eten. Het Strigoi verhaal 'uit de oudheid' beviel me ook goed.
        De rest was, en is nog steeds, ontzettend ruk. En het wordt steeds onrealistischer.. Een echte viroloog inhuren om mee te schrijven aan het script, of om dingen te checken, is wel echt nodig. Een waterbad aanzetten en wat zuur in water druppelen, dat helpt niet bij het bestrijden van een parasiet.
        Ik blijf wel kijken trouwens, gewoon om lekker te kunnen blijven zeiken. Totdat het echt slechter wordt dan TWD. Dat zal niet lang meer duren.

        Voor de jonge nostalgen onder ons:
        Dragonball Super

        Manga en DBZ kenners vinden het melk. Ik ook, maar het kijkt makkelijk weg.

        Ondertussen kijk ik wel uit naar het nieuwe seizoen Limitless.
        Toch altijd een mooi idee om dankzij een pilletje tijdelijk gigantisch intelligent te zijn. De humor is goed gedaan en de rest klopt gewoon.

        Mr. Robot heb ik ook volgehouden tot aan dit seizoen. Mentale aftakeling in een serie vind ik nooit zo cool voor het slapengaan. Dan begin ik soms aan mezelf te twijfelen. Wel een erg goede serie.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: Series

          Zucht naruto jahahaha

          Comment


            Re: Series

            Ik heb zo ook 12 Monkeys tot aan het einde toe volgehouden. Daar reizen ze terug in de tijd om een epidemie te voorkomen terwijl een andere groep die epidemie juist probeert te veroorzaken. Net als in de film met dezelfde naam zeg maar.

            Dat werd ook alsmaar absurder. Nou is tijdreizen sowieso natuurlijk al een absurd verhaal, maar ze maakten het hier wel heel bont.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              Re: Series


              wel zorgen dat je de oude hebt.


              Pablo escobar the drug lord zijn 74 delen maar dan heb je ook het echte verhaal en niet het veramerikaniseerde Narcos verhaal.


              tsja geniaal naar mijn idee.

              Comment


                Re: Series

                Oorspronkelijk geplaatst door ikhebeennaam View Post
                Zucht naruto jahahaha
                Haha. Als ge tegen die eindeloze fillers kunt. Ben weer effe gestopt tot ek een aflevering of 15 kan kijken. Schrijven moet dieje Jap doen, schrijven. Maar het zit wel heel goed in elkaar die verhaallijn.

                Dragonball super ben ek mee gestopt na een paar afleveringen. GT was nog wel ok. Mss ben ek er dan ondertussen toch te oud voor geworden.

                En dan is het ondertussen wachten op seizoen 2 van attack on titan.

                Comment


                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    Re: Series

                    One punch man ook de moeite. Death note was ook uitgekeken op een paar dagen. En van fullmetal alchemist vond ik de brotherhood versie iets beter.

                    Comment


                      Re: Series

                      The last kingdom, vikings vanuit een brits perspectief.


                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: Series

                        Ook mooi ja the last kingdom
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          Re: Series

                          Ah, die Last Kingdom ook maar eens proberen. Lijkt inderdaad erg op Vikings in die trailer.

                          Laatst de pilot van Night Of gekeken (suggestie van Eclecticon):


                          De trailer verkoopt het niet echt goed, maar het is ook geen snelle actie serie. Ben na de pilot wel benieuwd naar het vervolg.

                          Verder zijn American Horror Story, Gotham, South Park en Masters of Sex weer begonnen. Volgende week ook The Blacklist en The Last Man on Earth. Ik beken ook maar meteen dat ik naar The Great British Bake Off kijk. Niet echt verstandig om stoned naar een show over eten te kijken, maar goed

                          In oktober start Westworld. Als kind vond ik dat een prachtige film. Ben benieuwd hoe de TV serie eruit komt. Zitten toch een paar grote namen achter ook.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: Series

                            The night of is idd een aanrader met een bijna tergende spanning.
                            Helaas maar een mini serie, dus seizoen 2 hoef ik niet te verwachten.

                            The good wife, vind ik ook een topserie, maar misschien iets meer voor vrouwen?




                            House of cards ben ik nu aan het kijken, ben nog maar halverwege seizoen 1dus ik kan nog even vooruit .



                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Re: Series

                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              One punch man ook de moeite. Death note was ook uitgekeken op een paar dagen. En van fullmetal alchemist vond ik de brotherhood versie iets beter.
                              One punch nooit gekeken. Toch maar even kijken van t weekend of het wat is. FMA brotherhood nooit afgekeken
                              Ad usum proprium!

                              Comment




                                Aanradertje=> The Exorcist

                                Comment

                                Bezig...
                                X