Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Denk da jd het druk krijg met het uitdelen van waarschuwingen
Tenslotte mag ik ook niet in het vrouwen billen topic posten wat ik nu dus meteen wel ga doen
Als er op een kleutermanier blijft worden gepost, ga ik kinderjuf spelen.
Dit betekent dus straf.... have it your way!
Tevens verwijder ik persoonlijk beide topics.
Oeps notificatie stond nog aan, die van mij was puur humor en is verdwenen, was zelfs niet seksueel getint, wie gaat daarover klagen dan, ik dacht hier allemaal volwassen(lees 18+) mensen te vinden op dit forum en een geintje moet kunnen, dat is pas een kleuterinstelling als je gaat klagen om niets... maar goed your the boss, your rules, i accept the rules, enkel mijn simplistische mening...met nederige groeten
Blijkbaar zijn iets meer "adult" items aanleiding tot kleutergedrag, ik kan er niks aan doen, maar de toon is gezet! En die toon past hier niet....vandaar enige inmenging van deze kant.
Verdorie kan die notificatie niet direct vinden, ben dan ook geen ervaren forumbeest.
Graag nog een laatste opmerking, die van mij had totaal niets maar dan ook niets met adult te maken, ik vermoed slechte ogen of iets slecht gerookt misschien lol...
Keep up the good work bro
Wat mij betreft waren de plaatjes gewoon on topic en verder ook niet tegen "de forumregels".
Als je die mening niet deelt wil ik graag weten op welk punt ze de regeltjes zouden overtreden?
Ik ga met jou niet in discussie mathijs... indien je ernstige problemen hebt met de moderatie aangaande dit topic:
Neem contact op met de admin van dit forum!
Comment