Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hi-ha-hoogtevrees!
Collapse
X
-
Re: hi-ha-hoogtevrees!
dat ongezekerd klimmen , okee dat snap ik nog wel, net zoals effe uitrusten op grote hoogte. Maar dan komt die knakker aan op het topje en staat die daar effe te freewheelen voor hij zich zekert, zo van "kijk mamma zonder handen!"
lijkt me leuk om een keer mee te gaan, maar dan gaan pieter parachute en zacharius zweefpak wel mee verdorie (en iets om te doen tijdens het klimmen, iets met mooie billen wat eerst gaat ofzo )Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Reken maar dat die jongens er een hoop voor betaald krijgen omdat soort werkt te doen. En de meeste in amerika die dit werk doen zijn vaak ex-speciale force. Die zijn van nature al niet goed bij hun hoofd .
En ik zou dan maar wel even goed in onderarmen gaan trainen MW, want dat is echt slopend.
Zou zo met die gasten mee willen gaan als ik dat zo zie......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Postvoor alle zekerheid : ik ben dat dus niet op dat filmpje... doe mij maar een vliegtuig, parachute en een hysterische piloot om alleen te laten
Comment
-
zelf je chute vouwen vind ik verplicht, behalve je reserve. Daar zijn speciale mensen voor.
Cannarebel : "native americans" worden hier toch ook vaak voor gevraagd ? De spoeling ex-special-forces is wat dun met Xe en blackstone tegenwoordig.. die gasten zijn allemaal druk met theedrinken en loodverspreiding in onherbergzame gebiedenSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment