Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afrikaanse medicijnman helpt migrainepatient.
Collapse
X
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Re: Afrikaanse medicijnman helpt migrainepatient.
Op AfriTube staan filmpjes van domme witte mensen die kleine chemische snoepjes eten tegen hoofdpijn.
Alsof dat zou helpen, die Afrikanen lachen zich een breuk om ons.
't Is cultuur, alleen al daarom snap ik heel de ophef over dit filmpje niet zo.
en doorrrrrrrrr
Comment
-
Blijkbaar zijn er een aantal die t niet snappen, koeltoer is koeltoer en das mooi op zichzelf zolang je dr geen last van hebt. Vanuit onze ogen is dit lachen, gek of ziek vanuit hun ogen is onze bejaardenzorg, megastallen of weetikwat om te huilen, en gelijk hebben ze!
Probeer beetje humor te houden manne, dr gelijk een kleurtje aanplakken vind k laag, elke ciltuur heeft zn eigen gekkigheden vanuit andermans oogpunt en zolang t niet om besnijdenis, kinderbommen en andere geweldadige religieshit gaat wens ik ze allemaal een gelukkig leven toe maar wil ik er graag hartelijk om kunnen lachen zoals zij dat om mij kunnen.
Doorroken!
Comment
-
cultuur is ook het idee dat je van aids kan afkomen door met een jonge maagd naar bed te gaan, het idee dat je schulden kan oplossen door meer te lenen en de lamslachtende buurman van drie hoog achter. Ik zeg afschaffen, of meer toegangsgeld vragen natuurlijkSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostOp AfriTube staan filmpjes van domme witte mensen die kleine chemische snoepjes eten tegen hoofdpijn.
Alsof dat zou helpen, die Afrikanen lachen zich een breuk om ons.
't Is cultuur, alleen al daarom snap ik heel de ophef over dit filmpje niet zo.
en doorrrrrrrrrDo not judge a fish by his ability to climb trees
Comment
Comment