Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe weedgame?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe weedgame?

Korting op 420shop
    Dag allemaal,

Ben ondertussen al een jaar bezig met een online weed-game, net zoals je ze op facebook hebt.
    Wat ik persoonlijk vervelend vind aan deze standaard weed games is dat ze inderdaad te standaard zijn en gewoon simpel.
    Wiet is gewoon, wiet, slechte goeie, maakt niet uit... Dus ik dacht ik maak een game waar je echt met andere spelers items zoals bongs, zaadjes, wiet, plant-upgrades, enz. kunt uitwisselen met mekaar en begint als een standaard kweker met een kleine plantage.
    Naarmate dat je level omhoog gaat verdien je meer er vindt je betere items, die je dan weer kan gebruiken om betere wiet te kweken.
    Eenmaal een bepaald level bereikt, kan je je eigen zaadjes kweken die je kunt upgraden en eventueel verkopen aan andere.

Zelf kun je geen wiet verkopen, maar dealers die je koopt en voor jou zullen gaan werken verkopen jouw gekweekte wiet. Deze dealers kunnen zelf ook levelen en beter worden. Je zorgt voor een goed onderdak voor je dealers zodat ze beter dealen en naar hogere steden kunnen gaan om je nog meer geld te laten verdienen zodat je uiteindelijk de grootste herbalist bent van de game!
    In ieder geval 'herbalists' is de naam die de game voorlopig heeft, indien jullie een leuke naam weten, let me know ik sta open voor alles!

Ik hoop dat er enkele onder jullie zijn die misschien wel eens graag een uitgebreidere weed game spelen en een reactie op dit topic zullen posten!

Grts Santah

Re: Nieuwe weedgame?

als ik het goed begrijp heb jij deze game gemaakt? Of ga je die maken? Of ben je er mee bezig? Of wil je zo'n game? ^^
    Oke ik begrijp het dus niet goed :p

Comment

Ben het zelf aan het maken, studeer webdesign en wou het wat interessanter maken :p
      Het zit ongeveer op een 75% done, dus nog even Er is online al een demo beschikbaar maar wil wachten tot het volledig klaar en bugvrij is zonder mensen af te schrikken.
      Maar ik ga slapen, net een dikke J gesmoked dus programmeren zal niet meer gaan haha, slaapwel stoners!

Comment

Nou hou ons op de hoogte er zullen vast mensen zijn hier die hem willen testen, met name ik

Comment

Heel leuk om te horen!
          Er zal binnekort een eerste beta versie komen zodat jullie en een paar maten van mezelf hem kunnen testen en helpen finetunen!
          Het is wel een soort van text-based game maar er zit wel nog genoeg grafisch werk in, dus een echte plantage, planten, items ...

Comment

Vive le webdesign
            Leren = Experimenteren

Comment

nice nice !!

count me in !! zodra het klaar is !! pm je me maar !!!

wel free acc geven he :d

groetjes en gl
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

het spel is gratis hoor

Comment

als frequent gamer wil ik dit ook wel eens testen. of gewoon spelen succes.

Comment

Hier misschien al een kleine preview van het spel.
                    Er komt later ook nog een tutorial in om beginners wat op weg te helpen.

login.jpgplantage.jpgplantage_info.jpginventaris.jpginvent_items.jpgdealer.jpgloco_market.jpgstad.jpg

Comment

lol !!

ben benieuwd !!

hopenlijk ni teveel cheats in die game of bugs !!

k1 Seeds is going to groW ^^
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Cheats zullen er niet zijn, maar bugs wrs wel een paar in het begin maar ik ben het zelf al zwaar aant testen dus zou moeten meevallen :p
                        Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                        lol !!

ben benieuwd !!

hopenlijk ni teveel cheats in die game of bugs !!

k1 Seeds is going to groW ^^

Comment

DUDE?!

Ik kom net op dit forum om een topic te plaatsen over een wietgame waar ik dus mee bezig ben, en wat advies/ideeen wilde inwinnen, kom ik jou topic hierzo tegen van een dag oud... Got to be shitting me?

Echter was mijn idee:

Je bent een dealer en moet proberen op tijd bij je klanten aan te komen, zat er aan te denken het misschien in 3D te doen. Zo kan je bijvoorbeeld politie tegen komen, kan je vervoer updragen (bus -> fiets -> taxi -> eigen auto -> enz), moet je betere wiet zien te krijgen via via, en moet je proberen veel geld te verdienen en de grootste dealer praktijk in de stad te worden.

Ik ga hier btw alsnog een topic over maken, beetje jammer dat je me net voor was haha.

Als je trouwens hulp wilt, wil ik je best helpen, heb 3 jaar GameDevelopment gestudeerd, ik kan ook programeren e.d.

Waarin maak je het spel eigenlijk? Unity? Flash?

Comment

Succes julllie alle 2
                            ik wil ze alle 2 testen

Comment

Bij deze

Comment

Bezig...
                              X