Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe weedgame?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe weedgame?

Kalm aan Escargot, beetje relativeren zou je deugd doen!
    Mij zint het ook niet, doe er persoonlijk niet aan mee maar trek er me verder ook niks van aan...

Wat zit er precies in je infuus vandaag?
    Kop op!
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

En gelijk heeft hij/zij!!! Wie zou nu altijd gratis en voor niets willen werken?
        Iedereen heeft toch de vrije keuze om er al dan niet op in te gaan, of niet?

(Retorische vragen)
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Comment

tsja ik vind het spel weinig dynamisch

Als je dan een spel in deze stijl wil ontwikkelen, ga dan in de trend van Kolonisten van Catan.
            Meer dynamisch zou ik denken in de stijl van CnC Red Allert.

De planten groeien veel te simpel en zouden meer de insteek moeten hebben van het jointje draaien principe.
            Sommige opdrachten als het verzamelen van de Bugatti is niet te doen zonder de Loco handel.
            Items zijn te makkelijk te bereikbaar op de loco markt.
            Geld giften, worden te makkelijk gedaan in het begin al kreeg ik 1 miljoen om 10 minuten later nog eens 99 Miljoen te krijgen.

Dit maakt het spelen erg saai trouwens, geld is er al genoeg.

Al met al, zie ik niet in wat nu het einddoel van het spel is, wanneer wint iemand.
            Lijkt mij meer een gebed zonder eind.
            Duidelijk een spel waar veel te veel uren in gaat zitten. (persoonlijke mening)

Skirmish games inbouwen wellicht. (deze met een duidelijk spel begin en speleind)

Meer interventies van de politie en andere Gangs.

Jezus er zijn zoveel mogelijkheden.

ik speel veel lieven CnC Red Allert.
            dan beeld ik mezelf wel in dat het om de hasj handel gaat.

Comment

Comment

Ik ga lekker ExtremeTux racen, meer mijn ding

Of ik zet weer een Dos netwerkje in elkaar en ga lekker Red Allert spelen en nodig hier wat vrienden voor uit.

Comment

Comment

Ik denk da onze Mopperkont gewoon niet kon winnen en dat het hele probleem is
                    God was never on your side..

Comment

ok:

er zit blijkbaar een formule achter de leaderpoints die gangs kunnen halen.

door spelers werd mij uitgelegd dat de leaderpointscore gewoon de optelling van punten die je als gang-spelers samen verdient door te levelen.
                      gaat er een speler uit je gang een level omhoog dan gaan je leaderpoints omhoog zeggen ze ..

wel dat klopt dus niet, er zit een logaritme achter die leaderscore voor je gang.
                      bij voorkeur heeft je 1stleader het hoogste level en je 2nd leader(s) heeft(/hebben) de tweede (en volgende) plaats(en) in hun bezit.

ik ben aan het spelen en plots is er de situatie waarin ik als 2nd leader over de 1st leader ga in de ranking en verder is er niks verandert aan de spelsituatie of aan de gang, er zijn geen spelers vertrokken enz.) voor ik over de 1st leader ga hebben we 500 punten, eens ik zelf hoger sta zakken onze punten drastisch ..
                      dus het feit dat de 1st leader niet meer eerst staat geeft mij (ons als gang) een nadeel. gezien ik het in de gaten hield omdat ik het niet verstond merk ik dat een speler uit onze gang progressie maakt, in die mate dat de 1st leader nu ook wordt voorbij gegaan door die speler.
                      en wat gebeurd er?
                      de punten gaan gelijk naar 500+ eens ook die tweede speler hoger genoteerd staat dan de 1st leader..

zucht, what the, jah ik snap het ook niet helemaal maar blijkbaar, schijnbaar is er een internekeukenberekening ..
                      strijd binnen je eigen gang, en die heeft zijn weerslag op de prestaties van de gang ..
                      is dit bewust zo realistisch gemaakt / is het toeval / zie ik het juist ? of sla ik gewoon helemaal door op dat betaspelletje?

somebody scream

Comment

gezocht: lazyass .. oh leader, we need you ..

Comment

Bezig...
                        X