Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dealer Spel (PC/MAC/XBOX360)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dealer Spel (PC/MAC/XBOX360)

Oorspronkelijk geplaatst door xirb22 View Post
    Persoonlijk denk ik niet dat Unity (of om het even welke 3D engine) de juiste keuze is, omdat je alleen werkt en dan is het denk ik gewoon ongeloofelijk veel werk om alle models te maken EN nog is de code te schrijven. Kdenk dat een gewone 2D game met sprites en betere keuze was geweest, maar misschien onderschat ik je.

Ikzelf ben aspirant-programmeur en heb redelijk wat ervaring met Java, maar heb momenteel geen project ofzo, dus als je een extra programmeur kan gebruiken wil ik met veel plezier met Unity leren werken (heb ook wel wat ervaring met C#) en je helpen

Succes nog en ik hoop dat je mijn aanbod niet afslaat

Hulp is altijd mooi meegenomen, alleen ben ik nu nog niet zo ver dat ik echt dikke hulp nodig heb

Eventueel later wel, maar dan spring ik wel even snel terug naar dit topic

Ik maak het in Unity omdat ik eigenlijk alleen in Unity zou weten hoe je zo'n game maakt, plus ik heb daar 3 jaar mee gewerkt dus ken het programma door en door. Ennuhm, het 3D gemodel is inderdaad veel werk, maar hier speel ik een klein beetje vals mee, ik gebruik namelijk wel heel veel modellen die ik wel zelf gemaakt hebt over de jaren.

en af en toe stiekem een free to use texture of modelletje

achja xD

Comment

Comment

Ik deed aan Game Development hier in Groningen aan het Alfa College. Ik doe het nu niet meer, ik ben gestopt met games maken (als toekomst) en heb me gefocussed op de muziek, ik ben nu zanger/gitarist.

Source files.... pffff ik heb een paar mb's aan script, ik weet niet wat je precies wil zien dan

Comment

Weer eventjes bezig geweest en heb besloten om het nog net even weer een klein beetje anders te doen. Het spel blijft hetzelfde, alleen qua levels heb ik nu gebieden. Een zigeunerkamp (je start basis), stadspark, havens, politie/gevangenis, school en voetbalstadion. Verder nog een binnenstad, maar die zal niet zo groot worden omdat het mij om de gebieden gaan.

Ik zal binnenkort wel even wat screenshots gaan uploaden

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bij deze de eerste screenshot van het zigeunerkamp, het is een begin, er komt nog meer
          screen1.jpg

Comment

Sorry voor de 3 dubbele post, maar bij deze heb ik een hele grote update gepost, het level is totaal veranderd en je hebt nu een personage. Ook belichting heb ik toegevoegd.

Comment

En we hebben V1.04 geupload!

Nog een grote update deze keer! Eerste missie is toegevoegd en het volgende gebied (de stad) is er nu ook!
              Last edited by arnolduzzz; 10 January 2013, 19:50.

Comment

Als er mensen zijn die nog leuke ideeen hebben voor missies of iets dergelijke, laat me ze weten, ben nu beetje bezig de rest van de wereld in elkaar te zetten en de eerste missies te maken

Comment

kun je ander dealers afrippen in het spel ???

effe verrot slaan en alles afpakken ^^
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Sorry de game heeft even een tijdje stil gelegen vanwege een operatie die ik heb gehad, ben nu net weer thuis, en moet 14 februari weer heen voor nog een operatie dus binnenkort ga ik weer verder ff geduld iedereen, ik werk er in mijn eentje aan haha

Dealers afrippen in het spel, ik zal kijken wat ik er mee kan thnx

Comment

je hebt een gebruikers vriendelijke afsluit knop nodig als je ingame zit. vooral als je nog niet verder kan, ik gaf water aan de clown en toen 'mocht' ik de stad in.. alleen is die stad nooit gekomen en moest ik me een weg uit het spel resetten :s

de enige manier voor mij om de boel af te sluiten was door een totale herstart van pc.. niet zo leuk voor me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
                        je hebt een gebruikers vriendelijke afsluit knop nodig als je ingame zit. vooral als je nog niet verder kan, ik gaf water aan de clown en toen 'mocht' ik de stad in.. alleen is die stad nooit gekomen en moest ik me een weg uit het spel resetten :s

de enige manier voor mij om de boel af te sluiten was door een totale herstart van pc.. niet zo leuk voor me
                        Ik weet niet welk spel jij speelt, maar ALT+F4 werkt in ELKE versie, en vanaf v .03 heb je een menu als je op escape drukt

De stad kan je wel heen, maar je moet eerst nog naar het hek lopen voordat je erheen kan

Comment

Maximaal id.

Comment

Bezig...
                          X