Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RD - Wat t is, Cannabis....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    RD - Wat t is, Cannabis....

    Korting op 420shop
    bladieblablabla.... ik post weer es wat.....
    could use some views

    Kom naar de smoke out!! 20 April in Amsterdam!! ( http://www.ams420.nl/ )
    Beat : RD
    Lyrics & Vocals : RD

    Tekst :
    Wat t is, k hou van cannabis, tis geen kattepas, maar tis wat t is, passief-aggressieve activist, Ja! Ik strijd voor cannabis!!!
    En t was geschift, dat t strafbaarder is, dan alcohol of GHBitch, tragisch is, dat t medicatie is,en t voor patienten niet voor recreatie is, blaas de meditatie-mist, de revelatie gift, voor de onbegrepen kunstenaar die inspiratie mist, wat ooit verzuiling was, nu segregatie is, die rassen, culturen en generaties splitst, ik haat die shit. Alcohol hilarisch is, en een drankreclame acceptabel is, en coma zuipen niet zo comfortabel is, salvia en hoestdrank de laatste rage is, de bejaarde van de medicatie apatisch is, en de rest depressief of fucking manisch is, overwerkt gestresst met onverwerkte frustraties zit, prestatiegericht nieuwe psychopaten sticht, als onbegrip en falen je basis is..
    De associatie is, domheid, luiheid, er geen contemplatie is, over wat er speelt in de wereld, t een compensatie is. Somber en tragisch is, dat een kweker een lid van een criminele organisatie is. En er geen redelijke conversatie is, als de tegenstander bijzonder praatziek is, de voorstander op voorhand een complicatie is. Misinformatie is, meer regel dan uitzondering, als er constant consternatie is.
    Wat t is, k hou van cannabis, tis geen kattepas, maar tis wat t is, passief-aggressieve activist, Ja! Ik strijd voor cannabis!!!
    Wat t is, k hou van cannabis, tis geen kattepas, maar tis wat t is, passief-aggressieve activist, Ja! Ik strijd voor cannabis!!!
    Ambulance personeel posttraumatisch is, defensie en politie personeel ontslagen is, en werken in de zorg met de dag zwaarder is. De grootste dealer de luchtmobiele brigade is. We zien obesitas diabetes aangesticht, een immuunsysteem dat zwaar beschadigd is, Men van fijnstof en uitlaatgassen astmatisch is, voor de overheid een ver aangezicht, maar de toevoeging van asparthaam dan weer ''magisch'' is. Het een onzekerheden-industrialisatie is. Val af, val op, vallen zal je, als een bitch!!!! Maar voldoe aan de norm die door anderen gemaakt is, laat je vergiftigen omdat de economie t waard is.
    Niet wetende hoe dichtbij verlichting kan zijn. Bleven we strafbaarder als de NVU en Stichting Martijn.
    Alcohol zegt geef me je geld en daarna je lever, maar waag t eens daar kwaad over te spreken.
    We heffen niet t glas maar onze jonkos, daarna heffen we t glas want dan is onze mond droog, op naar de volgende Jonko !
    ''Blaas zoveel Witte rook boven Me gezicht, katholieken denken dat er een nieuwe paus gekozen is''

    #2
    Re: RD - Wat t is, Cannabis....

    Tekst vind ik wel knap gedaan kerel, ga zo door.

    Comment

    Bezig...
    X