Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herbalists online weed game

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Herbalists online weed game

    Korting op 420shop
    Yow smokers,

    Het kan zijn dat ik hier een paar maand geleden nog eens een post heb gedaan over mijn game herbalists.
    Maar ik wou even laten weten dat het ondertussen klaar is !

    De bedoeling is gewoon om wiet te kweken, dealers te trainen en je wiet mee te geven.
    Je dealers gaan je wiet voor jou verkopen (snelheid en prijs afhankelijk van thc-waarde en nog andere dingen).
    Dan heb je ook nog voorlopig 2 steden waar je kamers moet regelen voor je dealers in kwijt te kunnen.
    Een kamer met meer comfort levert betere verkoopcijfers op natuurlijk.

    1.jpg

    2.jpg

    3.jpg


    4.jpg
    Momenteel zitten er ongeveer 70 items in de game die je allemaal kan verzamelen

    Er zit wel wat strategie is en er zijn er al een heel aantal die het een toffe smokersgame vinden
    Ik dacht dat het zeker geen slecht idee was om hier misschien ook wat mensen te komen vertellen over herbalists.

    In ieder geval, als je zin hebt kom dan een gratis accountje aanmaken op www.herbalists.be

    www.herbalists.be

    Smoke ze nog !
    Last edited by Weedy; 9 June 2013, 14:35. Reden: Link naar 'dat andere forum' weggehaald.

    #2
    Re: Herbalists online weed game

    ik ga hem proberen santah,
    laat het je nog even weten.

    Comment


      #3
      Re: Herbalists online weed game

      Ik moet eerlijk zijn ik had er niet veel van verwacht, maar het ziet er heel tof uit.
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment


        #4
        Re: Herbalists online weed game

        jah leuk spel.
        ben alleen de hulp opeens kwijt die zegt wat je moest doen.
        ben nu ak47 aan het kweken.

        Comment


          #5
          Re: Herbalists online weed game

          hey santah???


          is er ook ergens een pagina waar je alle tips en info terug kan lezen??

          Comment


            #6
            Re: Herbalists online weed game

            oei sorry noll, maar ik zie ondertussen dat je al goed weg bent in het spel

            en voor meer info over hoe alles werkt, ben momenteel bezig aan een forum
            kan je hier al vinden www.herbalists.be/forum

            Comment


              #7
              Re: Herbalists online weed game

              Grappige game overzichtelijk niet teveel poes pas maar ik zie dat ik op de een of andere manier flink $ moet gaan maken om snel te kunnen groeien
              Baco's paarse ronde = done

              Baco's eerste keer binnen =
              done

              Comment


                #8
                Re: Herbalists online weed game

                Ik ben het nu ook aan het spelen, nog ff ontdekken hoe het allemaal werkt

                mijn naam is gewoon Cookaap.

                Comment


                  #9
                  Re: Herbalists online weed game

                  ben nu ook bezig, account naam: Schoffie
                  Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                  Schoffie's Geschoffel 2014

                  Comment


                    #10
                    Re: Herbalists online weed game

                    Ga het ook eens proberen, ziet er mooi uit

                    Comment


                      #11
                      Re: Herbalists online weed game

                      ook aan begonnen onder timmo .

                      Lijkt een beetje op farmville ( zelf nooit gespeeld ) , maar een mooie twist die ideaal is voor JD gemeenschap.

                      Respect.

                      Greetz

                      ps hopelijk zal het niet een nieuwe verslaving worden , maar vrees ervoor

                      Comment


                        #12
                        Re: Herbalists online weed game

                        ps hopelijk zal het niet een nieuwe verslaving worden , maar vrees ervoor
                        Nee hoor valt best mee Ik zit inmiddels op L18 .... Je kan het zelfs op je mobiel spelen althans een beetje degelijke smartphone met browser
                        Baco's paarse ronde = done

                        Baco's eerste keer binnen =
                        done

                        Comment


                          #13
                          Re: Herbalists online weed game

                          ziet er mooi uit maar ik heb toch al een probleem hoor. Het spel zegt als eerste missie je eerste planten te oogsten, dat heb ik gedaan maar toch blijft het erna zeggen: Er staan nog planten op je plantage, oogst alle planten

                          Comment


                            #14
                            Re: Herbalists online weed game

                            Ik heb me zojuist ook aangemeld om het te testen. Ik ben normaal niet zo van de 'tijdrovende spelletjes' (vanwege mijn drukke leven), maar we zullen zien hoe lang ik het vol houd . @420Dude; dan moet je even op missie klikken en 'je beloning opeisen', of bedoel je dat niet? Er staan in het begin 2 planten die je moet oogsten. @Santah; misschien moet je binnenkort een keer een update uitvoeren en gaan werken met hoofdletters etc. Dat staat wat professioneler. Wellicht kun je dan ook de diverse items voorzien van een iets grotere beschrijving.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: Herbalists online weed game

                              Santamaria en vooral LAstkings hebben me even vooruit geholpen en over de beginfase geholpen. Zitten jullie ook hier op het forum? ^^. Het is al met al wel een leuk spel, al is het niet helemaal mijn soort game. Tot op heden vind ik het spel wel wat simpel; je oogst je planten, je zaait nieuwe, je onderhoud je plantage en je zet je dealers aan het werk. En voor de rest moet je geluk hebben dat je dat ergens vloeitjes vind (om deze vervolgens overpriced te kunnen verkopen). Ook die mysterieuze verkoper verschijnt op vaste tijden, dat weten de meeste mensen tevens ook al. Kun je die niet random laten verschijnen (dus op verschillende tijden)? Verder vindt ik het spel wel vrij commercieel, als niet-VIP lid ben je al gauw aan je limieten van 7 of 8? planten en 5 dealers. Dat is wat jammer, maar ik begrijp dat je natuurlijk geld wilt verdienen aan het spel waar je veel tijd en moeite in gestoken hebt .

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Aanvulling; Oja, de functie om berichten te verzenden werkt niet altijd even goed. Ik heb het gevoel dat deze het niet doen als je bepaalde tekens (als %) in je bericht zet.
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X