Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kerstman racisme?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kerstman racisme?!

Korting op 420shop
    Nee geintje, ik heb nu wel jullie aandacht.

Heb je even geen zin in de jinglebells en komen die kerststollen je de keel uit?
    Steek er een op, neem een bokaal wijn en ga achterover zitten met de open haard aan. Dat er geen sneeuw ligt, ach..

Ik heb ooit gezegd dat deze twee filmpjes (ze duren maximaal een kwartier) DE beste kerstfilms tot nu toe zijn. Zonder de plakkerige feestbullshit.
    Kijken dus!

Deel 1

Deel 2 (safety instructions)

Sorry voor die laatste, youtube is vervuild met vuil. Ik kon geen betere vinden zonder subs.

Als je de echte wilt kijken (de moeite waard in HD!) dan zul je naar Vimeo moeten. Zoek op 'Rare Exports'.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Re: Kerstman racisme?!

De inleiding werkte iig...

Comment

Laten we dit topic dan levend houden

Er ging in 2010 het verhaal rond dat deze filmpjes zouden uitlopen in een speelfilm.. Geen idee wat daarvan terecht is gekomen!

EDIT: wel gezien, trouwens. Vond hem zo slecht nog niet voor een horrorfilm van dat budget. En daarnaast sluit het beter aan bij de oorsprong van kerstmis dan welk verhaal dan ook.
      Last edited by LR2; 23 December 2013, 22:09.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik ga nu kijken, dit met een huis vol onafhankelijke filmmakers.

Ze kennen hem allemaal, dus de voorstelling gaat verder voor mij.....

Dus de lol gaat verder.
        Last edited by Escargot; 25 December 2013, 17:15.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
        X