Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

world of warcraft spelers let op

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ben hardcore gamer, altijd geweest al van op de commodore 64 tot nu heel wat consoles gehad.

maar WoW ben ik nooit aan begonnen als ik dat doe ik geraak er niet meer vanachter. heb al moeite voor een seizoen fifa af te zetten

games zen leuk maar besef wel dat je nog altijd je sociaal leven moet hebben .
    grtz

Comment

sociaal leven ?? waar kan je dat downloaden??

Comment

kheb daar niet veel over te zeggen, : freaks

Comment

Fifa09 FTW

Comment

nee jong, css ftw!

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bearprolec View Post
              ben hardcore gamer, altijd geweest al van op de commodore 64 tot nu heel wat consoles gehad.

maar WoW ben ik nooit aan begonnen als ik dat doe ik geraak er niet meer vanachter. heb al moeite voor een seizoen fifa af te zetten

games zen leuk maar besef wel dat je nog altijd je sociaal leven moet hebben .
              grtz
              world of warcraft is worth a shot
              Wil je van Bil bel dan naar GIL

Comment

Re: world of warcraft spelers let op

Ik heb world of warcraft meer als drie jaar gespeeld en ben twee maanden geleden gestopt. Ik heb drie lvl 80s en ik kan gerust zeggen dat dit spel me meer als de helft van mijn vrienden bijna gekost heeft. Ik speelde op een schooldag 7 uur ongeveer en in het weekend ging ik meestal niet slapen. Sinds ik gestopt ben ermee doe ik weer dingen en studeer ik ook weer .
                Top 5 most addicting drugs
                1.Methamfetamine
                2.Heroin
                3.World of Warcraft
                4.speed
                5.Weetikveel.

Mijn punt is , op World of Warcraft prepaids zou een waarschuwing moeten staan net als op sigarettenpakjes. World of Warcraft may cause severe damage to your health!

Comment

ik speel nu al 2 maand wow en ben nog niet verslaaft aan het spel

je moet gwn ergens een lijn trekken tussen fun / hardcore gaming

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flayplague View Post
                    ik speel nu al 2 maand wow en ben nog niet verslaaft aan het spel

je moet gwn ergens een lijn trekken tussen fun / hardcore gaming

Comment

Had van de week een vriend op bezoek die gem. zo'n 60 uur /week WOW speelde, en die gaf toe dat hij geen sociaal leven meer had, alleen nog maar achter de computer zat, mensen niet meer in het echt ontmoette maar op WOW, bang was geworden voor zich in grote groepen te begeven, kortom, hij was verslaafd. Gelukkig zag hij dit op tijd in.

In Nederland draait een programma over verslaafde kinderen en hun ouders, gepresenteerd door Keith Bakker http://nl.wikipedia.org/wiki/Keith_Bakker

Deze Keith Bakker vertelde dat een gameverslaving de ergste verslaving is, erger dan drugs.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                        Deze Keith Bakker vertelde dat een gameverslaving de ergste verslaving is, erger dan drugs.
                        Kan me daar niet in vinden... gamen kan je niet vergelijken met bijv cocaine...
                        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

hmmz hmmz, ik speel ondertussen al 3 jaar WoW
                          Ik heb nog geen enkel lvl 80 char
                          ik speel gemiddeld 5 tot 10 uur / week.

Dus de verslavingsgraad ervan heeft met de speler te maken en niet met het spel he

Comment

Ik zelf heb ook wow gespeeld voor ruim 1 jaar, en ik moet zeggen het is echt verlavend als de pest... in het begin speelde ik het alleen omdat wat vrienden van mij mij hadden " gedwongen", uiteindelijk word je beter en beter en raak je steeds meer verslaafd... Ik moet zeggen, het is een tof spel, zeer verslavend, maar aan de andere kant ook rete saai!!! Maar omdat ik er zoveel tijd in had gestoken en steeds beter werd, was het heel moeilijk om te stoppen... maar uiteindelijk toch gelukt

greetz

Comment

Comment

Bezig...
                              X