Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kentucky Fried Chicken IS CLONED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

Geniaaaaal

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

wiet is saai, net als geest verdwaasden........
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Groftick je bent een held! Ik hoop dat jij hier de gene bent die een dikke troll zet haha als dat niet zo is weet ik het ook niet meer! Moet gewoon wel!

Greetz, xslt66x

Comment

Nou inderdaad, ik hoopte ook dat dat het was, maar ik ben bang van niet.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

hahahahah jij bent je persoonlijkheid kwijt man!!
            je probeert alleen aan te tonen dat er meer met mij aan de hand zou zijn?;
            maar jij bent het die terug komt en of topic blijft, jij vertoond statisch dwangmatigheid wat lijd tot breedsprakigheid maar dan wel oftopic, jij hebt issues, maakt niet uit hoor!! blijf vooral op mij reageren, bedankt.

ik heb meer post gehad dan jij hier al die jaren rondhangt en je ondersteund altijd andermans meningen, heb je er zelf geen?

aaachh ja iets in iemand herkennen maar niet kunnen zelfreflecteren"het is makkelijker om een ander te bekritiseren dan grondig naar jezelf te kijken.

alles wat ik vertoon volgens jouw, vertoon jij tienvoudig want je blijft me achtervolgen en beschuldigen of suggereren in mijn topic hahahahahahah bedankt,
            Last edited by ceBep; 18 April 2014, 21:27. Reden: quoten

Comment

Was t wachten waard!!! Hahaha hij heeft wel post!!!

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Comment

Het is een soort Jerry Springer show hier op JD. Schreeuwende freaks zijn altijd "entertaining".

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

"KFC kweekt kippen met 4 poten en vleugels..."

Als je spreekwoordelijke euro dan al niet valt, dan trek ik wel mijn conclusies over de persoon die twijfelt aan de al dan niet echtheid van dit verhaal.

Beetje minder blowen mijn gedacht!
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

hahahah was maar waar, kan en zal nooit stoppen.....
                    Last edited by ceBep; 18 April 2014, 21:27. Reden: quoten

Comment

1 2 3 rikketikketik rararaa wie benne kik , is er iemand die da weet hoe ik heet ...

Nen salami ?

Grtz Hash
                      Geniet nooit met mate !

Comment

Groftick, leer de quote functie eens deftig gebruiken aub? Je laatste reactie op mijn bericht is totaal onduidelijk.
                        Verder vind ik het grappig dat je zelf al niet meer weet wat je in je eerste bericht geschreven hebt.

Ik denk werkelijk dat je bepaalde problemen hebt. Laat je behandelen.
                        sigpic

Comment

jajajaja
                          wat jij denkt is niet psycologische onderbouwd dus gebaseerd op jouw mening en jouw mening komt voort uit mijn gedrag, mijn gedrag is dat ik blijf disscuseren op een fatsoelijke manier, dat stoort je en dus ben ik "ziek" hahahahahaha kijk eens in de spiegel........... zie je een bedrieger een ongelukkig persoon die gelijk wilt halen maar zijn meningen en feiten zijn niet gebaseerd op waarheid maar op breedsprakigheid

ik heb me nergens paradoxaal geuit, jij uit je ongenoegen met mij.....dus jij hebt een probleem met mij hahahahaha
                          ik eet tien van zulke discussies weg op een dag man............

oja je vind me bericht onduidelijk? maarje reageert vol emotie terug hahahaha dus je voelt het wel hahahaha wie hou je voor de gek man?
                          Last edited by ceBep; 18 April 2014, 21:26. Reden: quoten

Comment

Pilletje nemen man en wat frisse lucht gaan opsnuiven!

Zal je hopelijk deugd doen.
                            sigpic

Comment

jaja doe maar weer, probeer maar mij voor shut te zetten door uitspraken "neem een pilletje"
                              als dat jouw slimmer of verstandiger dan mij doet lijken, ben ik blij dat jij het zegt man...........

mijn redenaties gaan over het onderwerp of direct op de man af en dat stoort je want zolang kan jij niet seriues zijn en je zal altijd proberen
                              om met niet onderbouwde onliners een ander onderuit proberen te halen, je zit niet lekker in je vel he? want zo uit jij je hahahaha veel succes in het leven..........stap uit je box van ego en beter zijn dan een ander, ik communiceer gewoon zonder te verwijzen naar een ziekte toch? jij niet dus is het hoofdje te bekrompen van binnen om informatief te zijn, je probeert competief te zijn maar dan niet straight to the piont, nee je roept waardeloze onliners om zo jouw standpunt(die je overgens niet hebt ingenomen) zogenaamd te onderbouwen...........
                              Last edited by ceBep; 18 April 2014, 21:24. Reden: quoten

Comment

huh?hou eens op ik kom niet meer bij namelijk

Comment

Bezig...
                                X