Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plaats hier de meest speciale, mooie, toffe, lange jointjes die je ooit gerold hebt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plaats hier de meest speciale, mooie, toffe, lange jointjes die je ooit gerold hebt

Korting op 420shop
    Ik dacht dat het misschien wel leuk was een topic te openen waar je foto's van je zelfgerolde joints zet.
    Zelf rol ik namelijk heel veel verschillende dingens. Geregeld xxl joints of tulpjes enz.

Overlaatst heb ik de crossjoint gerold, het was aardig gelukt maar ze kwamen niet tegelijk op het midden.
    IMG_1134.jpg

Nu heb ik net nog een sticky inside out gerold.
    IMG_1648.jpg

Laat ons zien hoe jij rolt!!

Re: Plaats hier de meest speciale, mooie, toffe, lange jointjes die je ooit gerold hebt

Er is hier niemand dat zijn eigen jointjes rolt ofwa.

Of zijn ze zo slecht gerold dat je ze niet durft laten zien?

Comment

Re: Plaats hier de meest speciale, mooie, toffe, lange jointjes die je ooit gerold hebt

Hey zet nog wat van jou geweldige jointjes er bij dan kom de rest ook van zelf wel af met hun toeters
      God was never on your side..

Comment

Precies wat Bella zegt overigens hebben we al een topic met wat jointjes er in

Hier vind je een draai cursus, verschillende jointjes draaien en andere manieren van het innemen van cannabis zoals een verdamper

Comment

Mijn joints zien er net zo uit. Maar die namen.. Pfff
          Ik pak gewoon een grote vloei die ik schuin afscheur en een tip. That's all you need. Ik begrijp de magie van allerlei vormen en namen dan ook niet. Gedoe en overbodig. Maar goed, misschien is het een leeftijd ding.
          Baas in eigen brein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Hey zet nog wat van jou geweldige jointjes er bij dan kom de rest ook van zelf wel af met hun toeters
            Het probleem is dat ik nu met examens zit dus dan steek ik minder tijd in het rollen van speciale dingen. En het is ook niet dat ik foto's neem van alles dat ik rol en of maak.
            (Had ik misschien wel beter gedaan )

en amnesia ik dacht wel dat er al een soortgelijk topic bestond maar ik vond het niet. Plus dat topic begint gewoon als een 'tutorial topic' om iets te leren rollen, daarvoor kan je beter op youtube gaan naar mijn gedacht.

Nuja maakt niet uit, hier is nog een fototje van een maat van mij die onze 'windmolen' is aan het opsmoren.
            En voor eerstekeer het is gewoon leuk om speciale dingen te maken
            image.jpg

Comment

:p
              Baas in eigen brein.

Comment

Bezig...
              X