Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mja , geloof wel dat je een karper vangt dat het leuk is en een zwaar gevecht, mar als die woefkes erop vliegen is het wrs vollen bak adrenaline door de angst een beetje he
edit:mja , geloof wel dat je een karper vangt dat het leuk is en een zwaar gevecht, mar als die woefkes erop vliegen is het wrs vollen bak adrenaline door de angst een beetje he
nou bij mij is er geen angst in begin altijd geweest maar ik zal wel ff kijken als ik een leuke foto heb hoe een hond bijt die het werk doet,maar voor mij is er wel adreline aanwezig als ik in pak sta
Zoow, zijn gevaarlijke doggies...
ik ben altijd bang al zou ik er een tegen komen en hij rent achter de verkeerde aan. of bijt hij my in plaats van de boef
meestal wel de honden worden hier in nederland niet gauw los ingezet maar de politie agent heeft hem aan de lijn en ja ik zal zelf als er iets is niet bij zulke groepjes staan
Comment