Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wietplaatjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wietplaatjes
freebird.jpg onze jaarlijkse wederkerende gast,ligt weer te relaxen aan mijn raam,wss de gezonde lucht die ze aantrok,daar te craschen
Comment
-
De breeders zouden er eventjes wel mogen bijzetten welke voedings gehalte ze het best lusten bij iedere soort,veel voeding/weinig bijvoeden,al dat opzoekwerk ik merk hier een groot verschil tsn ice van female seeds en happiness van Serious seeds,serious houd van veel/zwaardere voeding,ice veel minder,hier en daar ietsepietje verbrand bladpunt
Comment
-
Leuk toch
Zolang hij geen dreads , rasta polsbandje draagt of Soulrebel zegt dan zal hij de rokerij in zijn omgeving wel met rust laten
Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post[ATTACH=CONFIG]262713[/ATTACH] onze jaarlijkse wederkerende gast,ligt weer te relaxen aan mijn raam,wss de gezonde lucht die ze aantrok,daar te craschen
Comment
-
En maar proeven,is em al goed hoe is de smaak jum jum dat smaakt lekker,zo lekker zelfs,dat ik nog 45gram overhouw van de vorige oogst morgen gaat de rem erop,voor een maandje,tegen dan is de volgende run klaar
straks even bezien,of ik nu green sensation ga toevoegen of niet de ice planten moeten nog dikke 3weken de serious planten nog 6weken bloei ondertussen verassings pakket ontvangen van greeno,welgeteld 1boekje blaadjes en 2 filterboekjes,zogezegd om heel de zomer door te komen volgens hun,rookplezier voor de ganse zomer,zal wel meer dan 1tje vandoen hebben maar tis gratuit dus ben ik blie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Postmaar tis gratuit dus ben ik blie
Comment
-
+1 Michevanhet verhaal wordt vervolgd,er ligt 1 eitje meer in dan vorig jaar,2 dus,zijn ze lekker met 2, als alles goedloopt,hilarisch zicht als ze pas geboren zijn,weg en weer huppelen op het dak(gratis orkest meeuwen geroep erbij)Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View PostLeuk toch
Zolang hij geen dreads , rasta polsbandje draagt of Soulrebel zegt dan zal hij de rokerij in zijn omgeving wel met rust laten
Comment
-
akwidow.jpg akwidow1.jpg akwidow2.jpg akwidow3.jpg
akwidow greenlabel seeds,thanks to mister nice
Comment
-
Thanks mate
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
123.jpghappines 12345.jpgice 123456.jpgice 1234567.jpghappiness
12345678.jpg getopte serious happiness 123456789.jpg ice
conclusie,bloei is veel uitbundiger,toppen plus bio supermix is een blijvertje
Ook een mooi bewijs,je kweken kan zonder afzuiging kisten enzo de geur valt reuze mee,ook al omdat er dag en nacht een raam openstaat,op zolder, het zal me alleszins veel geld zal doen uitsparen aan elektriek,want heb juist de jaarrekening gehad,viel achterover van enkel 300watt spaarlampen 6maand en 6maand hps 400 watt de wiet groeit en bloeit zo ook en nog goed voor milieu ookAttached FilesLast edited by soulrebel; 24 May 2015, 21:54.
Comment
Comment