Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wietplaatjes

Dat kan ik tot nu toe,ook bevestigen Wietefras
    Serious seeds,lowryders,femaleseeds die ik tot nu toe gezet heb,zijn ook op alle mogelijke manieren gestrest,zonder problemen...
    Zelfs de stekjes van de akwidow,slaan aan en maken mooie lange wortels aan,dus greenlabel lijkt me ook bij de stabiele soorten..
    Wat je zegt idd jammer van de vele phenos types uit 1 zakje,daarom denk ik eventueel om later ,moederplanten te nemen en stekken af te bloeien,allemaal toekomstmuziek Over de voeding ben ik ook heel tevreden,mooi om te zien,hoe de bladeren soms helemaal geel worden,om de dag nadien,na de donkere periode,weer mooi groen worden,door de rijkelijke aanwezigheid van voeding in het medium

IMG_9272.jpg IMG_9263.jpg akwidow 47 greenlabel seeds

Cheers
    Last edited by soulrebel; 26 June 2015, 19:09.

Comment

Leuk om te lezen Rebel, op de eerste foto lijkt het blad wel van zijde !
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Thanks Stemma

Comment

Die groeien als kool!

Comment

De boerenkool gaat nog net ietsje vlugger dan de deze maar afijn thanks, Wietje wanker
            Btw ik heb extra wormenmest aan toegevoegd(100GR per 16l) bij deze twee van greenlabel,is er idd wel aan te merken
            Last edited by soulrebel; 27 June 2015, 01:49.

Comment

Net even een rooktestje gedaan en ik moet zeggen wOw lekkere fruitige smaak,typische skunk special geur en slaat in als een bom
              Maar te denken dat ze nog moet curen,maar na 8dagen hangend drogen,zijn sommige kleine topjes al droog mss maandag gaan ze de cuurmotten in overall 9,5/10 geef ik de ice ladys wat me wel enorm opvalt tot nu toe,is dat mijn eigen kweek,veel en veel beter rookt,dan wat ik de voorbije jaren rookte,veel minder chemische en opgefokte wiet,sta ik wel versteld van,te denken men vorige huisdealer bij laag en hoog beweerde,er geen voeding werd meegegeven aan wat ik rookte

Topje ICE.jpg

Comment

Geniet ervan kerel,
                Er Gaat niks boven eigen kweek
                Goed gedaan, op naar de volgende..
                Last edited by Greyvol; 27 June 2015, 13:01. Reden: Lidwoordjes, de, het en een wat moet ik ermee?
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Thanks mate

Comment

Ik had het over rode kool geen boerekool

Comment

Ik ben weeral ns verbaasd ,net de eerste (gestreste)ice in de cuurpot gestopt en gewogen(zijn crush droog): 53gr!!
                      Had ik totaal niet verw8 zo op zicht leek het veel minder tonight de andere pluimen en wegen,ben benieuwd,want die heeft grotere toppen
                      IMG_9318.jpg

@ wietje wanker,zolang men toppen maar geen rode kool toppen gaat vertonen ist goed

Ondertsn 2e plant geveld,hou je vast,bijna 80gram samen dus 130gram!!!
                      Wel bijna 30gram verschil tussen de 2

De volgende ronde komen ze er opnieuw nl.4x ice & 6x lemon skunk DNA & 5x Super skunk Sensi seeds ,SoG dus
                      Icd opbrengst2.jpg Ice oogst 130g.jpg
                      Last edited by soulrebel; 29 June 2015, 12:36.

Comment

20150628_211456.jpg 20150628_211519.jpg 20150628_211533.jpg

Van beetje restafval,mooi blokje blonde hash,bomvol thc dus

Comment

Comment

IMG_9327-1.jpg IMG_9323-1.jpg 2x serious happiness nog een week of 2,5 bloei

@ww thanks

Comment

20150630_122447.jpg 20150630_122459.jpg autowhite greenlabel 20150630_122508.jpg azarius auto white,beide 10dagen jong..

Tip van de dag,ontkiem nooit voor in halvepetfles,miserie gegarandeerd
                              Bij het overpotten zijn bij beide kluiten in de helft afgebroken,ik vreesde ff het ergste,maar buiten 1blaadje die afsterfde,lijken ze beide goed aan te slaanen maken ze opnieuw wortels sterke groeiwil bij ons favo onkruid

Comment

Gefeliciteerd met je oogst Rebel, veel plezier ermee !

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                                X