Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wietplaatjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wietplaatjes
Jack herrer auto van greenhouse seeds buitenplantje
1 al wat eerder gezet gehad dan de andere
20150721_194009.jpg20150721_194025.jpg
Comment
-
de eerste een week of 4 maar heeft wat stress gehad en de 2de nog maar 2 dagen
de 2de gaat goed komen denk ik de eerste gaat maar iets mager zijn maar jah tis men eerste keertje buiten he
men hond had namelijk van de eerste een grote zijtak afgerukt een maand geleden en heeft daardoor veel stress gehad .
ja ik dacht het lijkt me wel leuk om eens iets buiten te doen en het bevalt me wel volgend jaar eens wat meer werk van maken .
gr dieseltj
Comment
-
Toppie man
Ik heb het net gespot,in je ander kweekverslag
Greenhousestrains heb ik nog liggen in de koeling,ff meevolgen hoe ze het doen
AZARIUS01.jpg autowhite azarius 33cm
AUTO02.jpg autowhite greenlabel 25cm
Staan allebei,sinds een week op 12/12 en blijven meedraaien met de 2 andere op 12/12 tot einde
Ze zijn nu net 4,5 weken vertonen sinds zondag eeste vrouwelijke kenmerken
Zijn wel 2 kleintjes,wss gevolg van halvering wortelkluit bij het overpotten na ontkieming,ongelukjeLast edited by soulrebel; 22 July 2015, 01:39.
Comment
-
Thanks diesel
Ik denk dat ze wel nog gaan strekken,eens de bloei er goed inzit,ze zijn pas 4,5weken oud wss nog weekje of 6/7
Opbrengst doet er mij niet toe,ik sta sowieso al versteld,ze er nog zijn doorgekomen,dus hopelijk goeie wietjes,heb nog nooit gerookt,die autowhite widows
Comment
-
ja zeker succes ermee ja dat is bij mij ook zo opbrengst maakt me niet zoveel uit het moet gewoon goed zijn ! liever 5 goeie jointjes die lekker zijn dan 20gr rommel
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
die jack auto van greenhouse seeds begint echt super lekker te ruiken lekker zoet fris fruitig wat en topjes beginnen lekker te plakken
Comment
-
IMG_9591.jpg 2x serious happiness,nog steeds niet droog,linkse 8dagen,rechtse 12 dagen aan het drogen
@diesel we houden je verder op de hoogte
Edit: ondertussen 1 serious plantje(rechts op foto) in de cuurpot beland,gewicht is 73gram
Last edited by soulrebel; 24 July 2015, 21:23.
Comment
-
IMG_9615.jpg IMG_9614.jpg IMG_9610.jpg
IMG_9607.jpg IMG_9606.jpg IMG_9603.jpg
Topje serious happiness
Comment
-
yummie yummie ziet er serieus lekker uit,
Weer even een kleine update van mijn kleine dwerg,....volgens de specificaties zou ie 40-60 cm moeten worden....gelukkig kan ze niet lezen is is ze ruim 1m20 en staat volop te bloeien..
Deze foto's heb ik van de week genomen:
soul1.jpgsoul2.jpgsoul3.jpg
Het kleine plantje in de schaduw is ook een dwergje nu ook al op 60 cm.
Was een beetje scepisch over hydro, en zeker na een beetje klooien in het begin vroeg ik me af of het allemaal de moeite waard zou zijn. (redelijke inverstering tov een bak zand)
Maar nu het eenmaal draait heb ik er geen omkijken aan ...houd me aan de hoeveelheden die op de dutch pro flessen staat...(less is more) en maak geen gebruik van meters e.d.
Comment
-
Hi Sanders
Dat zijn pas autoflowers man lekker bussy en 1m20 hoog,daar zal de hydro idd veel voor tsn zitten (nat.ook de kweker zijn kunsten )
Hydrocultuur interesseert mij ook enorm,ben nog aan het uitzoeken,welk systeem enz maar het komt er zeker van,ben verder benieuwd,wat er straks in de bloei gaat vanaf komen laat de updates maar komen
@greyvol
Thanks man,idd.terug langer voorgroeien,dat wordt weer een strak plan
Last edited by soulrebel; 27 July 2015, 12:40.
Comment
Comment