Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wietplaatjes

Thanks wietefras ik d8 ook al zoiets, ik ga ze als test, in 8 liters zetten,rootpouches zijn net binnen ook
    Gefem.wietstekjes,ik ben benieuwd,wat er vanaf gaat komen
    Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
    Als je ze wilt wortelen dan heb je aan heel weinig genoeg. Gebruik zelf bijvoorbeeld Eazy Plugs. Als je ze wilt opgroeien/afbloeien dan toch gewoon in dezelfde potmaat als waar je zaad planten in zet?

Comment

Als de moeder geen herma trekjes vertoonde dan zullen de stekken toch ook wel goed zijn. Heb nou een paar keer met stekken van fem planten gewerkt en dat ging prima.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Greenlabel seeds,was mij eigenlijk onbekend,maar ik sta versteld,hoe stabiel dit soortje wel is Thc productie komt ook goed op gang,staan nu 27dagen in bloei..
        Ondanks alle stress (doe dit vaker wel bewust bij elke nieuwe strain ik mee begin),geen herma of stress te bespeuren
        Jammer genoeg,is er gisteren,een van de takken gesneuveld door lst,desondanks niets van stress gezien,ik plaats wat later nog enkele nieuwe fotos hiervan

Comment

Ik heb zelf voor mijn guerilla kweek veel stekken genomen, eerst wortels aan laten maken in bierflesjes in de vensterbank, en toen in 1l potjes gezet...maar leek weinig zin te hebben gezien die direct al vol met wortels zitten en de stek niet echt wilde groeien....na overpotten in 12l schoten ze echter direct de lucht in.

Comment

heb ook nog wel leuk linkjes van begin week 4 bloei

Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

IMG_9621-1.jpg azarius autowhite ondertsn 55cm geworden

IMG_9642.jpg autowhite greenlabel 37cm

IMG_9631.jpg mooi en weinig blad azarius

IMG_9630.jpg

IMG_9629.jpg

IMG_9656.jpg stekjes greenlabel akwidow

IMG_9650.jpg straks alledrie de stekjes overpotten in 8liters,stekjes zijn zonder speciale zorg,direct onder 24u tl licht gezet,wat fishmix toegevoegd,mooi geslaagd vind ik

@k1 thanks 4 sharing,mooi lesmatriaal

Comment

zit er goed uit!!!

Comment

Topje gecuurde ice(1maand) femaleseeds

TOPICEGECUURD.jpg

@dr thanks

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Edit: net de 2e serious in de cuurpot,kwam ut op 64,5 gram dus allebei samen,dikke 130 gram tov begin,droog ik de toppen nu +- 14dagen,en dat merk je wel

Comment

Stekjes van akwidow 47 greenlabel seeds, succesvol overgepot

IMG_9670.jpg

Comment

Volgens mij,zijn dit ballen,maar er komen telkens bloeihaartjes uit,sinds drie dagen komen die onderaan het plantje terug,iemand een idee wat dit is

Herma@.jpg IMG_9689.jpg dit is op de onderste vertakking
                      IMG_9693.jpg plantje op zijn geheel greenlabel autowhite

Comment

Denk ballen, ga je ze plukken?

Flinke pruiken wel, zou het stressballetjes kunnen zijn?
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Stressballen zouden het zeker kunnen zijn greyvol
                          Bij ontkiemen van die 2 autowhites,halve kluit wortel afgebroken,paar dagen daarna vond zoonlief het nog eens nodig,om zijn voet in de pot te planten
                          Maar ik vindt het raar,dat er telken bloeiharen ut komen groeien
                          Ik had al eentje laten doen,om te kijken,daarna weggeplukt,2 dagen later heb ik er nu 3
                          Als ik het plantje check,is al de rest vrouwelijk,stammeke stinkt niet,dusja ik twijfel...

Comment

kliko in

Comment

Gewoon blijven plukken tot je er genoeg van hebt
                              Zou ik doen dan he, want het is een stek, dus het moet een mamma zijn. Zonder ballen ziet ze er goed uit!
                              Ben daar ook goed in dat stressen

Weggooien kan altijd nog..
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

ja en voor je het weet heb je er 1tje gemist en zit je hele hok vol !!

je doe wat je zelf wil he , ik ben maar een noobje

Comment

Bezig...
                                X