Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wietplaatjes

Ja he K1,vind ik ook
    Sinds ik ben overgeschakeld naar plagron supermix en wormenmest van Plagron,is het wel heel opvallend,hoe mooi groen ze staan/blijven
    Ik hoef zelfs niet meer bij te voeden,gans de cyclus enkel water ik verpot ze wel nog eens,bij overschakeling naar 12/12,terug in verse aardemix,zo kunnen ze ertegen tot einde bloei

Comment

http://www.demorgen.be/buitenland/k2...nnen-a2413205/

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMG_9770.jpg IMG_9771.jpg IMG_9772.jpg

Autowhite greenlabel,voorlopig g1 stressbals meer te bespeuren ik ga er nu mee naar buiten

Comment

Echt opvallend hoe groen je planten zijn.
        Volgende ronde ga ik ook plagron supermix en wormenmest van Plagron proberen.
        Bedankt voor de info soulrebel.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

Graag gedaan naast dit,heb je nog een paar grote voordelen mee,bv de buds zijn mega compact en hard tov vroeger,toen ik anders voedde

IMG_9801.jpg serious happiness topje 3 weken gecuurd

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Eindelijk wat tijd gevonden om de 2 akwidows te fotograferen

IMG_9822-1.jpg IMG_9821-1.jpg deze heeft 1 hoofdtak minder,defenitief geknakt bij lst

IMG_9820-1.jpg IMG_9819-1.jpg 2e plant

Comment

Ziet erg goed uit Soulrebel
            Dat het je mag smaken

Echt wel de moeite waard om ze ff apart te nemen voor een shoot, mooi om te zien
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Thanks greyvol

Nog even picas delen,voordat de potten verdwijnen voor 2 maanden,achter slot en grendel,droog genoeg om te curen

IMG_9824.jpg IMG_9823.jpg linkse potten : serious happiness(2planten) 130gr,rechtse pot ice 65gram(2x) waarvan 45 gram al in rook is verdwenen dus
              Last edited by soulrebel; 6 August 2015, 17:31.

Comment

3 stekjes groeien als kolen

IMG_9827.jpg

Comment

hehe lekke kooltjes zullen dat worden

Klein update van de Royal Dwarf, Mijn stelregel voor het oogsten van buitenwiet is dit altijd te doen een dag voor de eerste toprot....de precieze dag wanneer dat is weet je pas wanneer je 1 dag te laat bent...hoopte dat ik dr nog even een weekje langer in de voorspelde zon kon laten bloeien ...maar nu toch maar snel begonnen met knippen.

1e foto gistermiddag ..nog vol in (mooi groen) blad....en daarna een uurtje na de ontdekking van het rotte plekje in de top:
                  nicegirl.jpghalf kaal1.jpghalf kaal 2.jpg

Comment

Nice Sanders,very nice!
                    Ach dat toprot gevaar bij buitenkweeks,zie ik heel vaak terugkeren in kweekverslagen,jammer wel,maar als je er snel bij bent,valt er veel te voorkomen nog een weekje hittegolf opkomst,fingers crossed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sanders View Post
                      hehe lekke kooltjes zullen dat worden

Klein update van de Royal Dwarf, Mijn stelregel voor het oogsten van buitenwiet is dit altijd te doen een dag voor de eerste toprot....de precieze dag wanneer dat is weet je pas wanneer je 1 dag te laat bent...hoopte dat ik dr nog even een weekje langer in de voorspelde zon kon laten bloeien ...maar nu toch maar snel begonnen met knippen.

1e foto gistermiddag ..nog vol in (mooi groen) blad....en daarna een uurtje na de ontdekking van het rotte plekje in de top:
                      Wat een prachtige plant zeg!

Comment

Net pakje binnen,prima-klima afzuigsetje,zo nu is de kweektent compleet j
                        Dit is em http://www.bloomshop.nl/combo-prima-...m2-p-2906.html

Comment

Prima setje, ik heb die regelbare met thermostaat en die doet het prima!
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Je indeed,maar je moet al heel goed zoeken achter die combosetjes
                            Paar maand geleden vlogen ze ons nog rond de oren
                            Liever had ik 2speed gehad,maar om te beginnen zal dit wel goed zijn zeker

Comment

IMG_9882.jpg IMG_9878.jpg

Comment

Comment

Bezig...
                                X