Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wietplaatjes

IMG_9887-1.jpg
    3 stekjes ak widow 47,net fishmix douche gehad
    Wat een groeikracht,en als ik over het stammeke wrijf,ruik ik een veelbelovende geur
    Zal dit nog meer doen,stekjes van men zaden pakken,dubbele winst

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMG_9890.jpg

5-4 Barcaaa!!

Comment

Ik vraag me af,zouden stekken evenveel opbrengen dan een zaadplant van dezelfde soort

Comment

Als het goed is krijg je met een stek een vergelijkbare plant terug en die zou dus inderdaad een vergelijkbare opbrengst moeten hebben als de oorspronkelijke plant uit zaad.

Het voordeel met stekken is dat de planten ook allemaal gelijk zijn en dat je dus niet een paar schlemielen er tussen hebt zitten zoals je met zaad bijna altijd hebt. Al kun je dat ook oplossen door gewoon meer zaadjes te planten en dan voordat je op 12/12 overgaat nog een laatste selectie te maken van de sterkste paar planten.

Al moet je ook wel zorgen dat je stekken dan een beetje gelijk genomen worden. De ene stek die heel groot nemen en een andere heel klein, geeft met stekken ook verschillende planten uiteraard.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Comment

Ja, je loopt snel uit de ruimte

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Voor ons niks dan voordelen, je "langdradige hobby".
              Meer leesplezier voor ons.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

Thanks francoisca

Comment

nog voordeel van stekjes , normaal weekje eerder klaar dan waar je je stek afnam als zaadplant
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ik kijk men ogen uit,hoeveel groeikRacht die stekjes wel hebben K1
                    Niet teveel poespas van gemaakt en toch zo mooie uitkomst,allen gelijke hoogte,mooie structuur enz
                    Ik ben aan het rondkijken om zo'n dark propagator van secret jardin aan te schaffen,knal ik er een tneon 2x75 watt in,die ik dan al groeiruimte kan gebruiken,want plaats tekort hier en dan nog van die eazyplugs zoal wietefras zei,lijkt me goed stekjes matriaal

Comment

das een optie , mss betere optie , tentje van 80 80 160 kan je iets meer mee als voorgroei gedoe
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Das ook waar,qua prijs ligt dat toch in de buurt van elkaar,kan ik idd ineens die grotere nemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                          Als het goed is krijg je met een stek een vergelijkbare plant terug en die zou dus inderdaad een vergelijkbare opbrengst moeten hebben als de oorspronkelijke plant uit zaad.

Het voordeel met stekken is dat de planten ook allemaal gelijk zijn en dat je dus niet een paar schlemielen er tussen hebt zitten zoals je met zaad bijna altijd hebt. Al kun je dat ook oplossen door gewoon meer zaadjes te planten en dan voordat je op 12/12 overgaat nog een laatste selectie te maken van de sterkste paar planten.

Al moet je ook wel zorgen dat je stekken dan een beetje gelijk genomen worden. De ene stek die heel groot nemen en een andere heel klein, geeft met stekken ook verschillende planten uiteraard.
                          Ik wou alleen even toevoegen dat ik van sensi seed (en whitelabel) zaad, juist elke keer erg uniforme planten krijg, ondanks dat ik nog maar weinig ervaring heb. Tot nu deden alle zaadjes het.
                          Dat mag ook wel gezien de prijzen, maar tot nu toe ben ik erg tevreden.

Ik zie wel meer verschil als tussen jouw drie stekjes, dat geef ik ook toe.
                          Lets not criticize but legalize

Comment

Comment

Ben zelf ook zeer tevreden van die eazyplugs.
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

http://azarius.nl/seedshop/dinafem/c...fem_feminized/Ik ben bezig met volledige herinrichting van mijn kweekset
                                Ik ga een tentje apart houden,voor stekken en een paar goede moederplant(en),lijkt me handiger om tent vol, te knallen met stekken van mezelf,zal ik een strakker veldje hebben of dan met zaad geleidelijk aan doen wel,eerst nog wat zaadplanten erdoor knallen,zodat de voorraad wat slinkt
                                Net nog critical jack van dinafem besteld,na lang zoeken,welke jack ik zou nemen,linkje hierboven,ook die eazyplugs net besteld

Comment

Bezig...
                                X