Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wauw nette stekken , heb de mijne eigenlijk te vroeg in het seizoen genomen en te lang in kleine potjes laten zitten waardoor ze erg raar zijn gaan strekken, enkele zijn echter toch tot deftige struikjes uitgegroeid in mijn guerilla tuintje...
Het daarover hebbende...ik kweek al 10 jaar wiet in de achtertuin ...nooit ergens last van gehad echter toen mn royal dwarf in bloei schoot toch een buurman aan de deur gehad, direct andere buren langs geweest met mn veronstschuldigingen..de plant elders geknipt en te drogen op gehangen...update van eind resultaat volgen nog...maar verder zeer tevreden zeker gezien matige aantal uren zon...
Helaas alle planten thuis maar op een nieuwe guerilla spot gezet en zal deze winter nog even kijken of ik binnen doorga....owja 1 leuk dingetje nog aan de dwarf....rook mn eerste lekkere weedje er nu van en vond ook tijdens t knippen al enkele zaden...heb alleen ko kush en ak auto mannetjes gehad hier dus benieuwd wat en of er volgend voorjaar iets uitkomt
Thanks Sanders
Nou,ik lees dat wel vaker terug op cannasites,de autos van rqs,nogal stinkbommen kunnen zijn,waar je muggen kan mee wegjagen
Ik ben er eerlijk gezegd g1 fan van,2x miserie gehad met hermas het voorbije jaar,telkens rqs automatics,al de andere strains kwamen erdoor van goed tot zeer goed
Eerlijk gezegd zou ik die zaden niet eens proberen,want heb je geheid opnieuw hermas,beter goed zaad bij betrouwbare breeders en/of stekjes ervan
Bnnen kweek kan ik je anders wel aanraden hoor,ben je niet zo afhankelijk van ons toprot klimaatje vd lage landen
Vriendelijke buren man,op voorhand komen verwittigen,top
Paar postjes terug scrrrollen,staat het beschreven Stemma en wat minder roken,dan vergeet je minder
Nikst van pads ofzo,gewoon oldschool in een potje met water
Het enigste nadeel is dat het wel verdraaid lang wachten (lees curen)is,tot er eindelijk wat smaak in de wiettoppen komt
Na 1,5 maand curen zijn de ice's van female seeds eindelijk op smaak aan het komen,high was er al maar tot vandaag weinig smaak
Comment