Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nope,ben nog volop aan het uitdokteren,waar ik ze ga zetten,binnen/buiten,enkel als het buiten is,moet ik ze op een spot in de natuur plaatsen en daar ben ik voorlopig niet op voorzien,dus het zal wss binnen zijn
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
1.jpg serious happyness terug eentje met 3 toppen per node
2.jpgmooie calyxen bij ice femaleseeds (bij deze,een van mijn vaste breeders,mooie genen,dat zie je meteen )
Always he Stemma ik kweek met een groen hart,kan zo genieten van al dat moois er is al genoeg miserie en negatiefs in deze wereld,naar het schijnt ben ik dan ook een typische,rasechte blower,always positive and smiling,zeggen ze he
2x ice femaleseeds dag 12 op 12/12 groeien als kolen,vanaf nu,geen flesjesvoeding meer,ook geen pk13/14 meer,enkel nog batguano vloeibaar van nomercy (ondanks lage dosering,toch redelijk wat verbrande punten gezien in de vorige runs,deze ronde is organisch,eten wat de pot schaft,en het is aan de planten te merken)
Serious happiness week 10 bloei,trichomes nog steeds grotendeels clear,maar wel een hemelsbreed verschil in de "hoeveelheid" trichomes ontwikkeling tov RQS AK 47 bv ze zwellen nog wel steeds dikker aan de buds,dus verw8 nog een dikke week erbij,kom ik op 11weken,77dagen,dat gaf serious ook aan +-75 dagen
Neen hoor Stemma,die had nog pk13/14 meegekregen,vanaf nu voed ik indien nodig nog enkel met bat guano(zal wss niet nodig zijn,bij deze run,planten staan knalgroen,veel groener en gezonder,dan in gewone grond en bio nova voeding van de vorige runs
heb ook al veel ingelezen laatste maanden en ik geraak minder en minder fan van al die boosters,nuteburn,wat stilstand,achteruitgang betekent,voor de planten
Ph en EC doe ik niet aan mee
Even een vraagje,aan de ervaren kwekers onder ons,waar juist moet ik nu toppen aan de 5e node knippen of nog lager toppen.jpgtoppen2.jpg ze staat in 3e week groei
Comment