Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanks thugz,zal indeed die richting uitgaan,ben er alvast heel tevreden mee,vooral de kwaliteit is top,een heerlijke appelsienen geur,bomvol thc(daar kan RQS een puntje aan zuigen),nu lekker laten drogen en curen
@LR2 thanks 4 the good vibe man altijd leuk om te horen
@Stemma,ik denk dat men standaard te hoog ligt voor RQS ik hoef er zelfs nog niet van gerookt te hebben,ik zag het al in de bloei,je wordt er wss wel high van,maar het is te lichte weed,zie ik nu al goed voor beginners,im not a beginner
nono aan de serious happi wordt de eerste 2,5maanden niet aangekomen hier,staat in de kluis,,voor ik denk een plukje te proeven,thc thrichomes zijn belange nog niet(volledig)omgezet in psychoactief
Er is idd nu al een groot verschil te merken,sinds ik deze ronde organisch doe,ziet er naar uit,er niets meer bijmoet van voeding tot ze uitgebloeit zijn
pk13/14 komt er niet meer in,eenmaal nuteburn opgemerkt op een vorige plant,vond ik doodzonde,vandaar
Yep deze ronde uitsluitend plagron bio supermix als basis voeding,is er wel aan te merken vind ik ,voornamelijk veel sterkere groei/gezondheid
pk13/14 gebruik ik niet meer,in geval van nood voor voeding,geef ik nog wat biobizz bat guano mee(tip van een ouwe ervaren kweker met een growshop)
Comment