Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fifa en een jointje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fifa en een jointje

    Korting op 420shop
    Ik speel zelf regelmatig online fifa 15. Vind het heerlijk om een wietje derbij te roken. Licht een beetje aan her soortje. Moet wel een wietje zijn waar ik niet direct helemaal van de kaart van ben. Wat zijn jullie ervaringen? Zelf rook ik wel een ww-tje of special gewook van de shop bij het gamen. Heb het dan alleen al snel gehad en wordt moe.

    #2
    Re: Fifa en een jointje

    He Ddntje,
    Je kan es een soortje proberen die minder sterk is als WW.
    Een eenvoudige Power Plant b.v. of als dat niet gaat een lekker buitenwietje .
    Eventueel een hasj soortje waar je wat meer high van wordt en niet lichamelijk bodystoned, maar dat ligt geheel weer aan de smaak van de roker.

    Veel suc6 en game ze!

    Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      #3
      Re: Fifa en een jointje

      Oja klopt vergeten te zeggen een lekker polm hasj doet em ook altijd erg goed!


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Fifa en een jointje

        Heb toch liever PES

        Comment


          #5
          Re: Fifa en een jointje

          Heb alle pes series gehad, was ook altijd een fan tot pes 2010 toen vond in de veranderingen zo dramatisch dat ik sindsdien fifa speel


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Fifa en een jointje

            Pes heeft inderdaad een aantal jaren slechte gameplay geleverd, maar 2015 speelt weer net zo lekker als pes 6. Hoop dat ze deze trend wel doorzetten. Vind het zelf ook wel relax om te smoken en te playen. Ik doe vaak een uurtje met een jointje omdat ik andrs ook te moe wordt. Gebruik daarintegen meestal wel Amnesia Haze.

            Comment


              #7
              Re: Fifa en een jointje

              Serieus? Dan zou ik pes maar is weer moeten proberen. Pes 6 was ook een van mijn favorieten. Amnesia haze moet ik niet gaan doen want dan win ik geen bal meer haha. Maar idd rustig aan roken


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Fifa en een jointje

                Hey ddntje070 ik game zelf ook veel onder het genot van een lekkere jay hoor ik kan van alles roken haha alleen is het vaker de hoeveelheid waardoor ik het op een gegeven moment niet meer zie haha.
                Maar toch met een lekkere haze soort gaat het altijd nog het lekkerste misschien een goeie bubblegum of pp proberen anders zijn ook wel relaxte soortjes.
                Last edited by pitu420; 10 April 2015, 21:00.

                Comment


                  #9
                  Re: Fifa en een jointje

                  rijd ik zo toch ff langs de shop ga ik me der ook aan wagen hehe. Iets meer een sativa soortje dan en niet als een stoombootje dus.


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Fifa en een jointje

                    Ik blow zeker en vast graag een jointje tijdens het gamen en dus ook tijdens een potje Fifa. Maar wat ik vind , persoonlijk dan, is dat mijn joint zoveeeel keer sneller op is, dan bij andere spellen. Ik neem automatisch een hijs wanneer ik mijn controller enkele seconden niet moet gebruiken en das bij Fifa voortdurend. Denk aan inworpen,corners,doeltrappen,herhalingen... Bij andere spellen waar ik mijn controller eigenlijk constant aant gebruiken be, zoals een shooter of rpg ofz, dan kan ik soms een half uur ofzo niet aan mijn joint trekken en er ook niet aan denken raar maar waar haha
                    ONLY USERS LOSE DRUGS

                    Comment


                      #11
                      Re: Fifa en een jointje

                      Ik ben er niet mee eens. Mijn reactievermogen wordt trager en kan daardoor alles niet meer volgen. Het klopt wel zeer zeker dat je niet een sterk soortje moet nemen. Maar omdat het spel zoveel aandacht vereist zeg ik nee, geen wierrie bij FIFa voor mij.

                      Comment

                      Bezig...
                      X