Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Trailer for Stephen Gaghan's film starring George Clooney,Matt Damon,Jeffrey Wright,Chris Cooper,Alexander Siddig,William Hurt,Mazhar Munir,Christopher Plumm...
STREET KINGS stars Keanu Reeves as Tom Ludlow, a veteran LAPD cop who findslife difficult to navigate after the death of his wife. When evidenceimplicates h...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Als ge voor het genre zijt. Love it, hate it. Ik vond em geweldig in ieder geval.
Kijk nu vooral uit naar inglourious bastards en boondock saints 2
Ik wacht tot ze op dvd verschijnen, cinema is niemeer wat het geweest is.
Superfilm, mooie Britse humor.
Downey speelt een goede Holmes, alhoewel de meningen hierover verdeelt zijn op de filmsites.
Ik vond hem in elk geval prachtig!
the tournament . hele vette film over huurmoordenaars die meedoen met een toernooi en dan moeten ze elkaar afslachten en the last man standing krijgt 10 miljoen AANRADER (ps. komt pas in februari uit maar k heb m al )
Comment