Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dan ga ik de uitdaging aan. Eerst nog even mijn setup regelen voor mijn DP120. Zodra dit gedaan is kan ik door middel van een kweekverslag jullie op de hoogte stellen. Ik zal wel worden aangekeken thuis wanneer ik met luiers thuis kom.
@flamingmango aquacrystals kan beter tegen warmte , luier crystals niet en is een andere samenstelling (dit houd beestjes weg buiten) al uitgetest een hele tijd terug .
Zo'n luier laat je 7 dagen om die baby, en dan dat plakkaat wat erin zit drogen en verkruimelen, door je aarde mengen en daar plantjes op kweken.
Geen voeding meer nodig.
Ik gebruik al Jaren een luier in hang baskets buiten voor mijn planten het zorg er voor dat het water niet weg kan lopen en dat je plantje altijd water heeft.
Je gooit zelfs de gehele luier in? Dat lijkt mij wat overbodig, maar als het werkt. Blijkbaar is het geen slecht idee wanneer mensen het idee gebruiken. Ik houd het bij het materiaal wat in de luier zit.
Comment