na jarenlang rc buggy's en monstertrucks gereden te hebben werd het tijd voor wat nieuws dat sturen links recht dat kennen we nu wel dus weg met die troep. ik heb een mooi dakterras wat perfect kan dienen als rc heli landingsplaats en na wat gegoogle en ge youtube welke een beetje goed is kwam ik erachter dat die dingen in tegenstelling tot vroeger geen drol meer kosten dus dit is em geworden. http://aerotronic.nl/nl/rtf-rc-helic...v2008-350.html
mijn eerste oefen helicoptertje het moeilijkste van het moeilijkste onder de rc hobbyisten
maargoed waar het om gaat, voordat ik van de grond durfde met de heli heb ik eerst flink wat uurtjes gekloot met de rc simulator op de pc.
eerst hoveren op een paar m2 dan een beetje vooruit achteruit en t bestuurd echt super realistich. ik kon in 1 keer opstijgen hoveren en landen bij de eerste echte vlucht
ik dacht dit vind toch iedereen mooi dus bij deze de link naar de demo
3 vliegtuigen 1 heli
groet
mijn eerste oefen helicoptertje het moeilijkste van het moeilijkste onder de rc hobbyisten
maargoed waar het om gaat, voordat ik van de grond durfde met de heli heb ik eerst flink wat uurtjes gekloot met de rc simulator op de pc.
eerst hoveren op een paar m2 dan een beetje vooruit achteruit en t bestuurd echt super realistich. ik kon in 1 keer opstijgen hoveren en landen bij de eerste echte vlucht
ik dacht dit vind toch iedereen mooi dus bij deze de link naar de demo
3 vliegtuigen 1 heli
groet
Comment