Johannes Heesters: Hitler was aardige man
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hitler was een goede man
Collapse
X
-
Hitler was een goede man
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
Re: Hitler was een goede man
Ich durf nichts mir sagenVeel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View PostJa ik wil niet zeiken hoor, maar Hitler schijnt best aardig te zijn geweest. Goed voor kinderen, goed voor dieren. En het Nederlandse ver vooruit strevende zorg beleid hebben we ook aan de duitser te danken.Keep It Green
Comment
-
wat een klootzak lolVeel gestelde vragen over het forum
Comment
-
Who cares dat iemand die 6 miljoen mensen heeft afgeslacht "best wel aardig" kan zijn.
Kan wel allemaal kloppen hoor, hij heeft inderdaad ook wel goeie dingen voor de economie gedaan, maar dat weegt niet op tegen de rest.-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
Comment
-
Hij was niet in zijn 1tje natuurlijk he
Ik ken die man persoonlijk niet, maar als ik zijn speeches / propaganda zie word ik spontaan agressief... komt wss door dat mooie taaltjeVeel gestelde vragen over het forum
Comment
-
Goed voor kinderen was hij zeker! Hij stuurde ze gratis op een kamp, waar ze leerden om te gaan met hun geweren om vervolgens op geallieerden te schieten ipv oefenbordjes!
Nah, even serieus, voor de economie van Duitsland was Hitler en zn collega's enorm goed. Voor de rest.. geen goed man.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Ja lol, hij was zelfs zooo goed dat zelfs de Joodse kindjes op kamp mochten!
Ze hadden concentratieproblemen, daarmee.Last edited by DaZeD; 10 July 2009, 22:28.-"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."
Comment
Comment