Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ps3 VS. xbox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ps3 VS. xbox

Korting op 420shop
    het begint weer te kriebelen.
    wat zouden jullie kiezen en waarom?
    overweeg het meest naar de xbox 360 elite, maar de ps3 spreekt me ook wel aan.
    16
    PS3
    56,25%
    9
    XBOX
    43,75%
    7

The poll is expired.

Re: ps3 VS. xbox

de online community bij xboxlive is veel groter dan de service van de ps3, ikzelf zeg xbox puur om het feit dat ik die console bij de release nu al eeuwen geleden meteen gekocht heb en meteen tevreden was ervan . De prijs-kwaliteitsverhouding vind ik ook veel beter bij de xbox360 omdat hij maar iets minder grafische performance heeft maar toch bakken minder geld kost(te) , maar de ps3 is nu al enorm gedaald van prijs , dus zou ik nu een console kopen zou ik waarschijnlijk voor de ps3 gaan.

Comment

Ik vind ze beide wel iet hebben...
      Maar geef de voorkeur aan ps3 omdat online gaming daar gratis is....
      Nu weet ik dat ze "home" aan het opbouwen waren, maar weet niet of dat al klaar is?

Heb me echter wel rot geamuseerd op ressistance en cod4 op de ps3.
      Op een duur werd het zo plezant dat ik het kon verkopen als ge snapt wat ik bedoel.

Comment

Commodore 64 staat niet bij de opties.

Grtz.

Comment

Comment

En niet te vergeten dat ge op de ps3 eenders welk keyboard en muis kunt aansluiten via usb. Zeer gemakkelijk voor FPS games.

Overigens kunt ge oude ps games downloaden, daar het bij xbox "maar" arcade games zijn.
            De FF 7 voor ps3 (wat eigenlijk een game van de 1 was) mag er meer dan wezen, toch?

En het mag gezegd worden, Halo 3 voor xbox360 ... redelijk kort spel als je het vergelijkt met de 1 en 2.
            Ik had online meer fun op de 2, energy sword

Comment

beslissing is gemaakt, en het wordt de .............................................. xbox 360
              nu nog kiezen tussen de elite en de arcade.
              wat denken jullie er van? arcade of de elite.

Comment

PS 3 natuurlijk

Comment

Geen idee, had gehoopt dat je voor de ps zou kiezen

Comment

Goeie keuze de Xbox360. Je moet welles waar betalen om online te spelen, maar dat betekent dan ook dat ze er meer in stoppen. Het verschil tussen de graphics is volgens meeste reports ook minuscule, echter men zegt ook dat zodra gamedesigner beter leren te werken met PS de games waarschijnlijk wel mooier zullen worden op de PS3.

Als ik nu een Xbox of Playstation zou moeten kopen neem ik waarschijnlijk de veel goedkopere Xbox en speel daar een paar jaartjes mee tot de next gen er alweer aankomt.

@ midnight fantasy: Ik zou niet voor de Arcade gaan, maar voor de versie tussen de arcade en elite in. Arcade is te kaal en de Elite geeft te weinig extra's, tenzij je echt heel graag een zwarte Xbox wil.

Handige dingen om er ook bij te kopen is een Play&Charge kit voor je controller zodat je geen gedoe heb met battery opladen enzo. En ook niet vergeten alvast een xboxlive kaart te kopen.

Je kan trouwens Xbox live cards en Mircosoft punten ook op het internet kopen, ik ben daar sinds een week achter. Op de site www.gamecard.nu kan je, zoals de url al zegt, punten kopen voor allemaal verschillende games en je kan er ook met iDEAL betalen. Ik heb het nu zelf al 1 keer gedaan en na betalen met iDEAL kreeg ik na enkele minuten meteen de MS punten naar me Email gestuurd.
                    Last edited by Origineel; 25 July 2009, 21:01.

Comment

360 : leuke bediening , maar wel snel stuk

Comment

waar is mn keuze voor PC!!!!
                        sigpic
                        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Post
                          waar is mn keuze voor PC!!!!
                          pc heb ik al.

Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
                          Goeie keuze de Xbox360. Je moet welles waar betalen om online te spelen, maar dat betekent dan ook dat ze er meer in stoppen. Het verschil tussen de graphics is volgens meeste reports ook minuscule, echter men zegt ook dat zodra gamedesigner beter leren te werken met PS de games waarschijnlijk wel mooier zullen worden op de PS3.

Comment

ik ben een xboc eigenaar, maar als je nu nog kan kiezen zou ik voor de ps3 gaan.

Comment

Jup, ps3 betere grafics.

Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                              X