Boerjansteer heeft helemaal gelijk.
Gewoon blijven proberen en uiteindelijk kan je het
Hier wat van mij. More to come soon.
Assebak in hout gesneden en dan met mesje heel veel bijgewerkt. En kleurtje gegeven met stiften.
Muurtekening eerst in postlood gemaakt, dan met stiften erover, dan ingekleurd met stiften, kleurtjes en wasco's. Regenboog in kleurtjes, witte achtergrond met wasco's en de rest met stift ingekleurd.
Bij de muurtekening wou 'k iets heel trippy maken, dus heb gespeeld met schaduwen en kleuren om het een rare 3D indruk te geven. De licht en schaduw werking is overal verkeerd. Dit geeft echt een raar zicht na een paar jointjes.
Je moet het gewoon in levende lijve ondervinden
Hier zijn nog iets in photoshop en mijn huidige signature natuurlijk (Bobke)
Update: Deze heb 'k onder die grote met paddestoel getekend. Dit keer alleen:
Peace
Gewoon blijven proberen en uiteindelijk kan je het
Hier wat van mij. More to come soon.
Assebak in hout gesneden en dan met mesje heel veel bijgewerkt. En kleurtje gegeven met stiften.
Muurtekening eerst in postlood gemaakt, dan met stiften erover, dan ingekleurd met stiften, kleurtjes en wasco's. Regenboog in kleurtjes, witte achtergrond met wasco's en de rest met stift ingekleurd.
Bij de muurtekening wou 'k iets heel trippy maken, dus heb gespeeld met schaduwen en kleuren om het een rare 3D indruk te geven. De licht en schaduw werking is overal verkeerd. Dit geeft echt een raar zicht na een paar jointjes.
Je moet het gewoon in levende lijve ondervinden
Hier zijn nog iets in photoshop en mijn huidige signature natuurlijk (Bobke)
Update: Deze heb 'k onder die grote met paddestoel getekend. Dit keer alleen:
Peace
Comment