Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Waar doe je examen in, Zion? Ik ben nu halverwege mijn centraal examens vwo, gaat vet lekker!
Later
I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.
Oke, wel goed dat je dan al, ook als je wat jonger bent, gewend bent aan examens/tentamens. Hier is de overgang van onderbouw naar bovenbouw op de middelbare school nog vrij groot, doordat je opeens toetsweken krijgt, dus alles tegelijk wat men niet gewend is.
maar ja, na volgende week woensdag zit het erop voor mij. 3 MAANDEN VAKANTIE!! tot mn nieuwe studie.
Ltr
I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.
Comment