Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
1.6 dames! wie geen account heeft geen probleem zeg maar even tegen mij dat je geen account hebt of post het hier! ik regeel wel een account!
gewoon ff invullen en dan bij steam name: Tim's account ofzo...
geen idee eigelijk! :o
wil ik ook wel eens weten
MAAAR GOED! volgende week zal ik een poeltje maken
Dus mensen als jullie nog mee willen doen ff inschrijven voor de gene wie geen 1.6 hebben kunnen een account van mij LENEN!
wie geen account heeft geen probleem zeg maar even tegen mij dat je geen account hebt of post het hier! ik regeel wel een account! gewoon ff invullen en dan bij steam name: Tim's account ofzo...
de eerste ronden zullen worden gespeelt in de map De_dust2
Regels:
Niet cheaten
Niet flamen
Mr 15 (oftewel 15 rondes. dus je telt het bij elkaar op wie als eerst over de helft is wint.. dus 5-10 of 7-8 of 15-0.. ik hoop dat jullie dit snappen..)
Na de eerste ronde hebben gewonnen komt er een teamswitch, als de ronde er voor 5-10 was hoeft de speler wie 10 rondes heeft gewonnen dus maar 5 rondes te winnen om te winnen..
Voor vragen gewoon vragen!
Wars worden gespeelt wanner het de mensen uitkomt om te spelen dus gewoon even overleggen op steam of dit draadje!
Ik heb server dus als jullie allebij even contact met elkaar kunnen zoeken en een afspraak kan maken dan zal ike r zijn om de server te restarten en dergelijke!
Comment