Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stan-up

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stan-up

Korting op 420shop
    Als er een iets is wat ik de max vind is stand up en dit is mij altime champion george catlin. enjoyyyyy.

Last edited by o21; 9 December 2009, 18:57.

Re: Stan-up

... but he LOVES you !!!

zalig gewoon

Comment

he loves you and he always needs money haha ja hier nog eentje en ja relegie is voor mij het beste vorm van stand-up. voor politieke plaatselijke humor te herkennen moet men weten wat er echt is gebeurt maar met relegie is het gewoon grappig. Daarvoor dat in america de beste en meeste stand-ups en acteurs en actrices joods en angilaans zijn. De joodse stand-ups vind ik door de band toch wel de beste met Mel Brooks als topper.

Maar het beste zijn grappen over rassen en zeker als het om een grap gaat over rasisme.

Comment

mooi die eerste ,george catlin is die kerel van in de docu's zeitgeist
        nie zen kopp ma die mop over god verteld em , nice

Comment

Re: Stand-up

Hahaha ja bear dat is dezelfde kerel en stem ook. Ok deze is nog eentje van me favoriten die ik los laat op je.

Comment

ok deze volgende kerel doet zijn opening over het roken van pot met een bong. pracht stand-up.

Comment

ok hier me favoritste zwarte stand up comedia en nog een goede acteur en de man heeft een radioshow ook en dat is gewoon knetter.
              Maar hier gaat hij dan :

Comment

van deze kerel heb en had ik echt de wereld verwacht maar soms zijn er dingen dat je niet onder controle hebt dus bij deze Mitchell Lee Hedberg

Comment

Bezig...
                X