Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

relaxte muziek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

relaxte muziek

Korting op 420shop
    Als wij gaan stonen hebben we altijd van die relaxte achtergrondmuziek erop. Nu hadden we laatst een keertje youtube erbij aangeknald aangezien je dan gewoon een playlistje start en lekker kan relaxen. Echter wat wij misten was een echte mellow-playlist. Eentje die gemaakt is om tijdens het smoken te beluisteren. Vandaar dat wij onze eigen playlist gemaakt hebben. Deze willen we jullie uiteraard niet onthouden. Vandaar dat we hierbij onze eerste bijdrage aan het forum willen leveren in de vorm van relaxte background-muziek. De naam van de playlist is 'kingofthebongo musica'. We hopen dat jullie hier net zoveel plezier van hebben als wij!

Een link is inderdaad handig MMH: http://www.youtube.com/watch?v=EQz_s...x=0&playnext=1.

Thekingofthebongo
    Last edited by thekingofthebongo; 1 April 2010, 20:21. Reden: Link toevoegen

Re: relaxte muziek

Linkje ?,.......wellicht handig

Comment

geef mij maar:

Comment

Deze vind ik Maaaagisch !

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Marvin Gaye, Lets get it on superchill plaatje
          A friend with weed, is a friend indeed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hallelujah View Post
            Deze vind ik Maaaagisch ! ... http://www.youtube.com/watch?v=o8Cup5vvM98
            Knollie wollie... werd er helemaal kriegel van. Met recht de kriebels, maar niet in goede zin. Gelukkig maar dat smaken verschillen.

Comment

Bezig...
            X