Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk Instrument Speel Jij ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Welk Instrument Speel Jij ?

Oorspronkelijk geplaatst door HR83 View Post
    ik heb wel een fluit waar je op kan spelen
    hehehe is het niet "mee kan spelen"

want als iets 'OP' jou fluit speel hou je geen fluit meer over.

Comment

Ik drum ondertussen ook al een goede 16 jaar, waarvan 5 in een lokaal stonerrock bandje.
      Niks is fijner dan die vrijdagrepetities.

Lekker waus roken
      There are things known and things unknown and inbetween, are the doors.

Comment

Alt, Tenor en BaritonSax, Klarinet, Gitaar, Piano en Zang.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Telt guitar hero ook mee ? Hahaha😂

Peace ✌️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Valt dit ook onder een instrument?

Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

Gemaakt met LMMS, op openSUSE 13.1 (Linux)

Lets not criticize but legalize

Comment

Basgitaar, met en zonder frets

Comment

Ik heb nog veel te leren, maar er zit tenminste vooruitgang in.

Ice Cube - Gangster rap made me do it ( zonder rap )
                I wonder how many people instantly recognize it ? I need to go on a hunt to find some sounds, this is the best I could do for now. For those who need help: https://www.youtube.com/watch?v=bGdK9snErU

Dans nummer:
                Made with LMMS on openSUSE 13.1 (LInux) Used audacity to convert to mp3 (320 kbps)

Een soort Vangelis, Jean Michel Jarre, trance ? nummer:
                Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audio

En een lekker rustig nummer om te ontspannen.

Comment

Mijn laatste trance nummer, vooral erg lekker met een joint op.

Latest version after a lot of mixing and fine tuning. Sofware used, LMMS on Linux ( openSUSE 13.1)

Comment

Gitaar en toetsen!
                    Ook af en toe wat op de computer met cubase

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

Comment

Laatste nummer, een soort van cover, van Moby GO

Inspired clearly by Moby - Go and Twinpeaks.

Gemaakt met LMMS ( je kan de noten op twee manieren invoeren, via een midi keyboard met usb aansluiting, of met de muis. ( of via je computer keyboard, maar dat werkt niet echt lekker)

LMMS is a free, open source, multiplatform digital audio workstation.

Linux en Windows versies beschikbaar en ook voor de mac maar die versie heeft nog wat werk nodig.

Oorspronkelijk geplaatst door Geodude View Post
                      Ik heb 3 jaar keyboard les gehad en toen ik zeg maar examen moest doen toen werd de docent aardig pissig.
                      Omdat ik geen enkele noot kon/kan lezen

Maar zou er toevallig een site bestaan waarop de noten van radio liedjes staan?
                      Want anders blijft het bij vader jacob en wat jaren 70 liedjes
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Van veel hits zijn er wel video's als deze te vinden.

Comment

Een aantal links uit me vorige reacties werken niet meer.

Ze staan echter wel weer op soundcloud.

Listen to Dj Gps | SoundCloud is an audio platform that lets you listen to what you love and share the sounds you create.

En de laatste creatie is dus something. (daar moet ik nog een titel voor verzinnen)

Comment

Mooie dingen hiertussen! Ooit es jaartje drum, geen groot licht in dus hou het bij luisteren.
                          verslag 1, verslag 2

Comment

Als jij ook maar een beetje kan drummen heb (had) je een voorsprong op mij.
                            Het heeft wel even geduurd voor ik echt door had hoe alle instrumenten samenwerken, en tav van drums kan ik nu de kick en de hihats patronen herkennen.
                            En dan hebben we nog het begrip off beat.

Ik leer nog steeds bij, en het is apart hoe de manier waarop ik muziek hoor, steeds veranderd.
                            Ik word meer en meer gevoelig voor detaills.

Laatste weken begin ik het licht te zien tav van basslines en syncopated melodies.

En dan moet ik ook nog leren hoe synthesizers werken, en een berg filters voor bepaalde effecten.

Toch komt ergens een droom voor mij uit. Ooit toen ik Jean Michel Jarre en andere synthesizer muziek hoorde had ik gelijk zoiets van, hoe werkt dat en dat wil ik ook doen.
                            Ik heb ook veel filmpjes op you tube bekeken.

Zoals deze hoe synthesizers werken.
                            Intro to analog modular syntheiszers.Hosted by Roger Arrick of Synthesizers.comhttp://www.synthesizers.com/

Comment

Dat soort modulaire analoge synth is fucking duur in aankoop, voor te beginnen beter digitaal synth keyboard of analoge emulator of een rompler ofzo bestuderen/kopen.
                              Arturia minibrute of microbrute is wel leuk en goedkoop om met analoge klanken te leren spelen, of een microkorg of ms20 mini zijn betaalbare modellen.

Comment

Ooit als ik de loterij win.... Boven op zolder een studio inrichten. Maar of ik modulaire synths koop ?

Voorlopig erg veel plezier met LMMS en vst's en een simpel midi keyboardje.
                                Een aantal vst zijn software versies van de echte synths.

Kan je thuis toch gratis, op de mini moog spelen.

MINIMOGUE VA / MINI MOOG emulation by glenstegner / voltkitchenAnother freeware vst classic. The emulation clone of bob moogs famous minimoog for more inform...

Comment

Bezig...
                                X