Helaas snappen niet alle beveiligers en festival organisatoren dat je beter 100 knetter stonede stoners op een festival kan hebben die een beetje in t gras gaan liggen dan 100 kapot dronken mensen die gaan lopen vechten en kotsen over andere mensen heen (jup, dat laaste is een keer naast me gebeurt helaas), dus helaas moeten we het nog steeds naar binnen smokkelen bij sommige festivals Maar hoe doen mijn mede festival bezoekers dat?
Ik doe baggies vaak gewoon in mn schoen en dan iemand anders de shag en longvloei met het excuus: "tja ik rook me shaggies liever met een tipje" (werkt nooit maarja, ze nemen toch nooit longvloei in beslag) maar toch vind ik t fijner om een al gerolde joint in een cone mee te nemen en die doe ik meestal in mn onderbroek maar dat vind ik toch niet zo fris :s
Dus iemand nog leuke smokkel manieren?
Love and peace
ps. Als dit op enige manier de forum regels breekt, sorry daarvoor!
Ik doe baggies vaak gewoon in mn schoen en dan iemand anders de shag en longvloei met het excuus: "tja ik rook me shaggies liever met een tipje" (werkt nooit maarja, ze nemen toch nooit longvloei in beslag) maar toch vind ik t fijner om een al gerolde joint in een cone mee te nemen en die doe ik meestal in mn onderbroek maar dat vind ik toch niet zo fris :s
Dus iemand nog leuke smokkel manieren?
Love and peace
ps. Als dit op enige manier de forum regels breekt, sorry daarvoor!
Comment