Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoe groot is je muziekverzameling ?
Collapse
X
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Heb een leuke verzameling, draai dagelijks vinyl, leuke hobby, wat anders dan die digitale meuk paar kasten vol heb ik wel. Van piraat tot rock en alles wat er tussen past. House,pop, 60s 70s 80s.. en veel gekleurd vinyl.. oja, en Wat Anouk gekleurd vinylLast edited by Akhaasje; 21 September 2023, 22:57.
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Wat ik kan aanraden is een NAS, eentje van Synology ofzo! Is een kleine persoonlijke server die los staat van je pc.. kan je aan vanop all je apparaten & zo heb je een centraal punt waar alles op staat.
Ik heb eentje met 8 terrabyte geheugen staan, en heb deze met veel extra programma's als persoonlijke Netflix ingesteld.. download alles wat ik wil (gewoon intypen via de gsm en het ding begint thuis te downloaden op m'n wifi) en tegen dat ik thuis ben, staat de film of serie in m'n bibliotheek, met ondertitels etc bij! Crasht men pc of wordt deze gestolen of wat dan ook.. heb ik al men bestanden veilig en centraal staan!
-
Ja, jij bent een stuk slimmer dan ik. Ik heb nu op een externe schijf maar wel veel verloren.
-
-
Vroegah had ik een belachelijke hoeveelheid cassette tapes(veel ook zelf opgenomen van de radio, je weet wel handen bij de knopjes en wachten op het juiste moment met zo weinig mogelijk geouwehoer van de dj 😁) en cd's.
Meest uiteenlopende genres wel eigenlijk.
- Likes 1
Comment
-
Ja cassette, who can ever forget them? Ik nam ook wel van de radio op maar liever van lp of cd vanwege die irritante dj's. En de opnames hadden hun eigen karakteristieken. Behalve dat cassette werden opgegeten, was er geen directere manier van opnemen mogelijk destijds. Cassettes waren de harde schijfjes van weleer die ook computerdata konden bewaren zoals een game voor de C64 of MSX. Binnen de hiphop was de tape altijd erg geliefd zodat men tegenwoordig nog steeds spreekt van mixtapes.
Comment