Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Hierjuist op 1 namiddag gemaakt.
Eigenlijk in jaren geen muziek meer gemaakt, omdat het te moeilijk was. Te veel persoonlijke problemen. Heb ze nog altijd hoor, maar nu ging het wel een beetje ineens...
Ok ja, buiten 2 liedjes hiervoor, aantal weken geleden, maar ach, nobody cares about those. Die zijn maar raar en heel vlug vlug gemaakt, reken ik niet mee. Was niet echt zo serieus. Was nog te moeilijk toen.
En jah, deze is ook wel iets vlug gemaakt, maar valt nog ietwat mee.
Last edited by ikwilgnusername; 30 November 2018, 18:21.We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.
Comment
-
Hierjuist mijn laatste afgewerkt.
Iets totaal anders als al men andere liedjes. Geef daar toch totaal niet meer om.
Op men speakers klinkt het zoals ik wil, maar op men headphones en in ear koptelefoon klinkt het niet goed.
Ach, soit. So be it.
Maar goed ja, is toch gewoon allemaal voor de fun.
Edit: link verwijderd, ga het morgen nog heel lichtjes aanpassen.
Last edited by ikwilgnusername; 2 December 2018, 22:16.We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.
Comment
-
Music video by Primus performing Wynona's Big Brown Beaver. (C) 1995 Interscope Records #Primus #WynonasBigBrownBeaver #Vevo #Rock #OfficialMusicVideoThe seeds of today are the flowers of tomorrow
- Likes 1
Comment
-
Last edited by ikwilgnusername; 4 December 2018, 19:04.We accepteren de realiteit van de wereld zoals we die voorgeschoteld krijgen.
Comment
Comment