Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Last edited by Slome Joop; 28 July 2019, 18:52.
Comment
-
Huh House, hoezo??
Nee bah, ik heb een hekel aan House, altijd al gehad....Nou ja, dat wil zeggen, ik had altijd een hekel aan House, tegenwoordig is mijn muziek smaak wat breder geworden, helemaal sinds ik toch wel fan ben van Electronic. Electronic komt soms denk ik wel dicht bij house, dus zo'n hekel als vroeger heb ik er niet meer aan, maar fan ben ik er niet van.Last edited by Slome Joop; 28 July 2019, 19:36.
-
Dat eerste nummer is voledig met de hand/mond gespeeld en naar alle waarschijnlijkheid live gemixed, Scratch kennende.
-
-
Ipie Zo deed Perry het destijds in zijn Black Ark Studio. Ik ben groot fan van (bijna) alles wat uit die studio is gekomen. Dit is toch echt wel "echte" muziek, niet zoals Electronic muziek van tegenwoordig, hoewel daar ook heel goed spul bij zit, het is alleen een ander soort tallent dan een echt instrument bespelen.
Last edited by Slome Joop; 28 July 2019, 19:51.
- Likes 1
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Ipie Gaat het wel helemaal goed met jouw? Je bent zo negatief de laatste tijd. Misschien moet je een joint opsteken, of wat ook wel eens helpt, misschien moet je voorlopig even GEEN joint opsteken en eerst even door je depressie heen komen.
-
Maakt toch geen reet uit wie wat mooi vindt, het topic noemt dan ook "naar wat luister je".
Je hoeft er niet op te klikken, je hoeft er niks op te zeggen maar je kan er op klikken en je kan er wat van zeggen.
De kern van het topic is dat je anderen hun muzieksmaak eens kan proeven en misschien een leuke groep of artiest ontdekt.
Het muziekfora is ook groter dan dit, je kan dus ook specifiek een topic maken met een bepaalde stijl, daar staan dan ook reply's waarvan je op voorhand weet welk genre het zal zijn.
Smaken en kleuren verschillen nu eenmaal, er is voor elk wat wils in het grote muziekwalhalla.
Btw, ik vind dat Ipie net meer muziek moet posten, voila.
Voor ik het vergeet, hier stond net iets van vroeger op
Oude goude...
The Doors - Roadhouse Blues
Last edited by Ganjax; 29 July 2019, 20:08.
- Likes 1
Comment
-
The Doors blijft goed wat mij betreft!
En ik ben het met je eens. Ik heb geen vrienden die naar mijn muziek komen luisteren, daarom vind ik het des te leuker om jullie er mee lastig te vallen
En ik heb al aardig wat leuks gehoord hier, waar ik anders nooit naar had geluisterd, of wat ik al lang niet meer geluisterd heb, dat vind ik nog het mooiste van dit topic. Lekker toch
Comment